This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

:: Stel Nu , Je Wint 10.000.000 Euro ! ::

Ralf said:
Ik zou in ieder geval geen nederlands ingezetene blijven, belasting vreet dat zo op...
agree :+

ik ga een huis laten bouwen in Cuba of de Dominicaanse Republiek... en zal met die 10 miljard daar de bevolking helpen..

Met 10 miljoen (10 miljard ook uiteraard) kan je leuk leven hoor, maar als je wilt kan je het gauw opmaken idd. Sowieso verhuizen naar een ander land kan al veeeel schelen.

BojT said:
agree :+

ik ga een huis laten bouwen in Cuba of de Dominicaanse Republiek... en zal met die 10 miljard daar de bevolking helpen..

Je kan beter eerst even groep 6 van de basisschool over gaan doen voor je een rekenfoutje maakt en iets teveel uitgeeft in Cuba

Ben ik nou deze enige die ziet dat blackrunner het over een suzukie z1000 heeft 8P

Een suzuki met kawasaki groen als kleur en kawasaki op de tank 8P

Gewoon zo leven als ik nu doe maar dan:

Huisje laten bouwen á +- 1millioen, gewoon in Zeewolde
huisje beetje fatsoenlijk inrichten
mooi bedrijf kopen (geld maakt geld)
RS6 Avant
mooi zeiljachtje
feestje geven
mn familie en vrienden wat geven
motorrijbewijs halen en een leuke MV Augusta uitzoeken

De rest (+- 5 millioen) gewoon op de bank, heb ik later vast wel wat aan, ik ben niet zo veeleisend.

Last edited:
Zo'n Z1000 is anders wel goed vet 8)

Heb ze al een paar keer zien rijden, is dat nou hetzelfde blok (ook kwa vermogen enzo) als een zxr???

Ik had er een gezien in het oranje... die dingen zijn zeker goed vet...

[ir]http://users.telenet.be/z1000/z1000-animated-.gif[/ir]
Waarschijnlijk dus zxr motor (ninja-based staat er he )

Ook een leuk huisje ergens in een land waar de belasting laag is en terroristen niets te zoeken hebben.
Daar bij een garage vol met allerlij leuke motoren en 1 a8 en 1 impreza met een rolkool er in.

Verder koop ik nog een vrouw

//laatst nog met een aantal z1000/z750's mee geweest op motortoertoch +ralf+

Laurens. said:
Ook een leuk huisje ergens in een land waar de belasting laag is en terroristen niets te zoeken hebben.

Dus koop je gewoon je eigen eiland (zie topic Project World)

Dat zeewolde is al onbetaalbaar

Ik zou mijn rijdbewijs halen en een leuke mk1 vr6 en leren bekleding .

Ik zou nederland verlaten en ergens gaan wonen waar de belasting niet zo irri doet en dan zou ik de rest op de bank zetten.

Iedere vrouw die te weinig heeft aan de voorkant er wat bij laten pompen |L

Nee, zien we dan wel.. Zkr een dikke auto en scoot pimpen !!