This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

:: Stel Nu , Je Wint 10.000.000 Euro ! ::

In het geval van 10 Miljoen: Studie afmaken (misschien nog een jaartje langer over doen dan, lekker rustig aan ) en een auto kopen (Honda s2000 + pretspul) motorrijbewijs halen en een leuke motor uiteraard. Verder leuk appartement hier in Haarlem, 2 of 3 garageboxen erbij.. Owja, en nog een s2000 voor men moeder, die vind zo'n ding ook erg leuk

Rest van het geld op de bank, en gewoon gaan werken na de studie, 10 miljoen kun je niet echt je hele leven een luxe leventje leiden... Bovendien zou ik alleen al gaan werken om verveling te voorkomen

In het geval van 10 MIJARD zou ik wel wat meer kopen... Naast de s2000 nog een NSX, een A8, en een nieuwe Rolls.. En dan een flink huis, niet achterlijk groot met enorm landgoed want dat heb ik niet nodig, maar een stadsvilla ofzo. Zo'n flinke vrijstaande in het centrum van Haarlem bijvoorbeeld Ook nog een huis in frankrijk uiteraard.. en een hoop motorische speeltje zoals motoren (minimaal 2) bootje (speedboot en leuk cruiseding en een zeiljacht :~ ) en een jetski, want die dingen zijn de bom 8)

Owja, en een huisje in de franse alpen, dan kan ik 4 a 5 maanden per jaar gaan snowboarden 8)

ge koopt 10 yamaha r1's en 10 r6 heb je nog beetje keus. Komt der rollebank dan nemen ze um in en dan pak je een nieuwe en rijd je weer weg.

Rijd der een slaaf in een leuk merc. busje achter je aan met nieuwe

Heineken said:
10 miljoen kun je niet echt je hele leven een luxe leventje leiden...

Onnee, denk dat je toch wel een aardig eindje komt hoor, als je het goed wegzet. Anders zouden weinig mensen een luxe leventje hebben.

Slidon said:
Onnee, denk dat je toch wel een aardig eindje komt hoor, als je het goed wegzet. Anders zouden weinig mensen een luxe leventje hebben.

Laat ik het zo zeggen, als je niets opzij zet dan ben je binnen 4 jaar door je geld heen... Je kunt wel 5 auto's kopen en 3 grote huizen dan, maar dan is het zo op.

Oftewel: 1 leuk huis en een kleinere 'residence' in frankrijk oid, autotje erbij (of 2) maar geen extremen zoals enzo's. Rest wegzetten en dan kun je wel redelijk verder leven. Maar met een baan erbij hoef je je én niet te vervelen, én je geld raakt niet zo snel op

Met 10 Miljard zou ik ook nog gaan werken btw, maar dan hoeft het niet perse meer iets op te leveren.. Gewoon een hobby uitbreiden naar werk

Dan ga ik direct naar het buitenland..
Mooi (flink) huisje kopen in Kaapstad oid, met alle luxe die je maar kan bedenken natuurlijk
En nog wat vakantiehuisjes over de rest van de wereld..
Flink wat auto´s kopen, en dan vooral honda natuurlijk
S2000, NSX, Accord type R, Civic type R
En nog wat motors..
R1, Hyabusa, MV Augusta F4
Een leuk bootje..
Wat geld uitdelen aan familie..
En de rest gaat op de bank rente trekken

In het geval van 10 miljard dus he..

een dikke villa een wagen park van 3 dikke wagens (racer suv en cruizer), 2 motoren (mv agusta en een custom). rest op de bank en rentenieren

met 10 milioen zou ik alle streetmagics in nederland kopen (ben fan)

een lekker huis
een vette nissan 350 z lekker uitbouwen en tunen
zoveel lekkere vakanties

- Verhuizen naar Australië
- Groot huis kopen
- 200sx S-15 kopen (en nog ff beetje aanpassen }))
- surflessen nemen
- De rest lekker rente trekken :W

//Edit:
Vergeet ik bijna me GSX-R 1000 en me KTM SM :W

1. Grote villa kopen met alles erop en eraan
2. Sprintbaantje aanlegge
3. Mijn Aerox Helemaal make zoals ik wil + Helemaal tunen, 1 Straat scooter Beta Ark en 1 originele maar optisch getunede Slider
4. Jachtje :W
5. Paar dikke wagens merceder slk 55, Nissan Skyline,
6. Recreatie park in tuin maken met quads paintball, motorcross enz

Hmm, ik zou kopen:

Kleding die ik leuk vind.

Mn collegegeld betalen:X
Uiteraard ook andere schoolspullen

Een Aston Martin db9 voor mezelf.

Een BMW335d ( nieuw model, die trouwens nog niet leverbaar is) voor mezelf.

Porsche carrera voor mijn vader.

Volkswagen polo voor mn moeder.

Auto voor mn broertje als weet ie nog niet wat ie wil.....

En tsja, uhmm verder niet veel denk ik.

Ik zou met zon geldbedrag wel gaan bijdragen in de huishoudelijke kosten.
Dat lijkt me wel zo netjes

Verder zo normaal mogelijk zijn/blijven

db9, porsch carrera gt aanschaffen
dikke vila
jacht
opleiding zelf betalen
flink wat kleding , gadgets kopen

en de rest op de bank, als je ~10 miljoen op de bank heb , krijg je elk jaar een goed bedrag binnen van de bank

Ik denk dat 10 miljoen sneller op is dan je denkt als jullie t over Enzo's, Villa's op Aruba en alle sliders van Nederland hebben...

Ik zou me er goed in verdiepen wat ik met het geld kan doen, denk huizen kopen en verhuren, zelfde met garage boxen.

Maar me verlanglijstje:

(Suzuki*edit) Kawa Z1000

Hayabusa voor de power

Leuk bootje
A8
Jetski
Mooi huisje

En alles goed gaat met de "Big Busines" een kleine racebaan voor motoren ofzo

Last edited: