This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Staphorst...

btw. begreep dat diegene die op de foto staat met een weely zijn punten kan verliezen? Dat was niet de bedoeling natuurlijk van de foto... vond hem gewoon gaaf.

Geert929RR said:
btw. begreep dat diegene die op de foto staat met een weely zijn punten kan verliezen? Dat was niet de bedoeling natuurlijk van de foto... vond hem gewoon gaaf.

als dat zo was was dat wel op de wedstrijddag bekend hoor

Geert929RR said:
Als sobw slim is legaliseren ze wheely's gewoon, mits het geen gevaarlijke situatie's oplevert natuurlijk.. In sbo mag het ook gewoon, zo na de wedstrijd ziet er gaaf uit. Motogp enz doen ze het ook

Niels said:
Als sobw slim is legaliseren ze wheely's gewoon, mits het geen gevaarlijke situatie's oplevert natuurlijk.. In sbo mag het ook gewoon, zo na de wedstrijd ziet er gaaf uit. Motogp enz doen ze het ook

Ik vind het sowiezo raar dat het niet mag, een wheely is zonder twijfel minder gevaarlijk dan met 100 km/h door bochten razen met klinkers of met putdeksel/stoepranden etc. Het zorgt voor een hoop spektakel, en als het mis gaat (wat zelden zal gebeuren want je wheely'd alleen als je het kan lijkt me)dan is dat eigen risico...echt gevaar voor andere mensen is er niet.

Misschien is het een idee om een wheely wedstrijd te gaan houden...
Kan wheely wally ook weer eens mee doen

Voor mij was het een dag, om snel te vergeten!!

zo stond de scooter erbij op staphorst:

Ik hoop dat het ding op Wemeldinge harder loopt, dus flink aan de slag maar weer!!

oooi

Typisch geval van "de appel valt niet ver van de boom", zou ik zeggen.