ik vind dat er een stage vergoeding uitgekeerd moet worden.
ik moest 1600 uur stage lopen, 1,5 jaar lang. laatste half jaar 4 dagen per week 1 dag school. je zou gek zijn als je dat deed zonder vergoeding. je kunt niet smiddags gaan werken om wat bij te verdienen want je zit op stage.
savonds moet je huiswerk maken. ik heb ze toen gezegt, jah jongens ik wil dat 1,5 jaar ook nmog kunnen uitgaan enzo. dus moet ik toch geld hebben.
ga nietr iedere avcond werken, lijd mijn school onder + sociaal leven.
dus kreeg ik gewoon stage vergoeding. je hoeft niet meteen 3 euro de uuir ofzo. maar gewoon een kleine vergoeding voor je inzet enzo. want je doet inprenisiepe hetzelfde als de werkenemers, soms zelf nog wel erger klussen die zei normaal niet zouden doen.
hoe wil je op vakantie gaan zonder geld. tenzij je hele avondene + hele weekend werkt. dan heb jke ook nooit vrij.
als je stage loopt voor 1 maand, dan zou ik er nog mee kunnen leven als je niks krijgt. maart voor 4 dagen stage per week. is het gewoon een must om wat geld te krijgen. anders zou ik mijn gsm rekening niet eens kunnen betalen.
heb btw 2 extra banen. om te kunnen leven en te beunen
aangezien ik nu doorstroom. en nog eens 900 uur moet lopen.
1600 + 900 = 2500 uur. zou echt te gek zijn als je daar niks voor kreeg. zelfs als krijg je 1 euro de uur,. heb je wel 2500 euro.
maar iedere school + bedrijf is anders.
dit is wel mijn mening. maar kvind dat je later al genoeg moet werken. en dus nu in je jeugd, nbiet iedere avond tot 1 uur erghens in een restaurant moet lopen. om je gsm en scoot te kunnen betalen.
moest er ff uit. kan met gerust hart verder gaan op mijn stage plaats hiero
ps: ook een must @ stage , comp met internet en scootertuning.net