Stage lopen

vanaf 16 januari stage @ duitse douane ( zoll dus )

lijkt me erg leuk omdat ik in t grensgebied woon en er dus veel drugs vanuit nederland gesmokkeld worden!

beetje dealers aanhouden en otos doorzoeken met hond :)

verder ook zwartwerkers controlle enz. ( hoogste baad van de duitse douane is minister van financieele zaken )
 
Tim_xsh said:
vanaf 16 januari stage @ duitse douane ( zoll dus )

lijkt me erg leuk omdat ik in t grensgebied woon en er dus veel drugs vanuit nederland gesmokkeld worden!

beetje dealers aanhouden en otos doorzoeken met hond :)

verder ook zwartwerkers controlle enz. ( hoogste baad van de duitse douane is minister van financieele zaken )


Ik denk eerder dat het voor jou een kantoorbaan wordt
de Douane hoeft niet altijd aan de grens te zitten...
in ieder geval veel fun


En voor Enrico :

Er zit hier bij ons een Camper centraal (verkoop of verhuur van campers) op het industrieterrein , ik weet niet of je dat zoekt maar het is een optie.. anders moet je maar ff een pm sturen voor meerdere gegevens als het je wat lijkt.

M.v.g Rene
 
enrico nooit gedacht aan buitenlandse stage? bij ons op de opleiding werd dit erg aangeraden omdat CE heel breed is zowel internationaal als nationaal. als je in het buitenland stage loopt schijnen je persoonlijke skills wat meer aan de kaak gesteld dan bijv, theorie.

btw welk jaar doe je nu? snuffel stage of eindstage?
 
Lg Tuning said:
Ik denk eerder dat het voor jou een kantoorbaan wordt
de Douane hoeft niet altijd aan de grens te zitten...
in ieder geval veel fun



M.v.g Rene

niet dus , ik heb al te horen gekregen wat ik dan moet doen enz ...

gelukkig geen kantoor baan , maar voornamelijk onderweg en surveillances
 
sr-johan said:
enrico nooit gedacht aan buitenlandse stage? bij ons op de opleiding werd dit erg aangeraden omdat CE heel breed is zowel internationaal als nationaal. als je in het buitenland stage loopt schijnen je persoonlijke skills wat meer aan de kaak gesteld dan bijv, theorie.

btw welk jaar doe je nu? snuffel stage of eindstage?

Buitenlandse stage is echt niks voor mij.. Kan geen half jaar zonder vrienden en familie en vriendin denks.. En ik doe 4de jaars, maar moet allebei de stages achter elkaar doen...:)
 
hey erik, jij zit zeker op de HZ?
ik zit namelijk ook op de HZ en doe Bedrijfsinformatica(3e jaar).
Ik loop momenteel stage bij de Schelde in Vlissingen, dit is wel meer een kantoorbaantje...maar goed wel een relaxed kantoorbaantje.
Dus vanaf dat jij stage loopt zal ik je denk ik niet meer op de HZ zien:)

gr Kevin
 
ik doe loop stage bij een intermediair. Bedrijf bevalt me gelukkig goed en de werkzaamheden ook wel. Moet je trouwens een meeloopstage doen of een opdracht?
Ik doe trouwens MER en ben ook 4dejaars. Me baas is best filantropisch ingesteld dus krijg een hoop presentjes etc. dus dat maakt het nog een beetje de moeite waard. Want die tijden(ook al is het 40 uur) is echt gaar.
 
Enrico@Sprinter said:
Hehe, ik zit op de HZ ja.. Februari moet ik stage lopen en dan kom jij terug denk ik :P

klopt! ;)
Dan mag ik weer als "student" door het leven:P...want van half 9 tot 5 is me soms wel iets te lang hoor:)
Als je kijkt wat voor roosters ik altijd had op de hz, ma en vr vrij en voor de rest nog niet eens halve dagen :D
En moet dan begin volgend schooljaar afstudeerstage gaan doen.

gr
 
Maar goed als de topicstarter nog niks heeft gevonden:
stagemotor.nl
studentenwerk.nl
stagelink.nl
en zelfs op monsterboard zijn stages te vinden. Ik moet er volgend jaar ook aan geloven :|
 
Ik kan op m'n stageplaats weekendwerk (zaterdag) gaan doen +ralf+ echt wel chill want het is er echt leuk om te werken :henko:


:*
 
InsaneMalebrain said:
Bij ons is het zaterdag meestal beundag +ralf+

hehe idd. maar de garage waar ik het over heb is op dinsdag gesloten en zaterdag werkt hij gewoon. is een voordeel voor hem want dan komen er best wel veel mensen omdat de meeste garages dan niet open zijn :)
 
Vanaf januari ga ik stage lopen bij een vormgevingsbedrijf in Houten; ik kon ook kiezen voor 3 maanden een 200 kleine negertjes les te geven op 1 computer in Kenia :)
Staat btw wel leuk op je cv..
 
x8rX@Special said:
ik kon ook kiezen voor 3 maanden een 200 kleine negertjes les te geven op 1 computer in Kenia :)
Staat btw wel leuk op je cv..

LOL, 1 computer en dat is dan een pentium 2 350 ofzo. hehe
 
Even een topic schoppen...

Maandag beginnen bij BMW dealer.
Ze zeiden dat ik klanten naar huis moest brengen ook, hoop dus dikke auto's rijden:W
 
Back
Top