Henk_de_mol
Old skool member
Ik ben inmiddels al 3 weken bezig.. Hoop verantwoordelijkheid maar het bevalt me goed
Wees blij man! Bij de meeste bedrijven krijg je helemaal niks! :Xscoop643 said:hoeveel verdienden jullie @ stage... ik kreeg maar ¬125,00 per maand
scoop643 said:hoeveel verdienden jullie @ stage... ik kreeg maar ¬125,00 per maand
Raceroxie said:Ik heb 3x stage gelopen:
Volgens mij krijg je tegenwoordig wel bij elk bedrijf een vergoeding, ik heb zelfs een keer gehoord dat dit verplicht is.
Ralf said:Ik werk ook heel hard
Vassago said:Toerisme op zich vind ik weinig aan. Het management daarentegen spreekt me dan wel weer aan. Het is bij ons ook mogelijk om 2 stageplekken te vinden. Je moet zeg maar de helft van de tijd meelopen (dat kan dus van alles zijn) en de andere helft moet je zeg maar aan je stage opdracht werken (dus heel wat specifieker; ik noem b.v. hoe kan je de naamsbekendheid van een duikschool het best vergroten? & alle uitwerkingen,kosten alles erbij).
Het makkelijkst is wel om dit alles bij 1 bedrijf te doen omdat je anders van 2 bedrijven een interne organisatiestructuur zal moeten beschrijven.
scoop643 said:hoeveel verdienden jullie @ stage... ik kreeg maar ¬125,00 per maand