Stage lopen

ik loop nu stage bij een klein autobedrijf.. met 2 bruggen.. ik krijg stagevergoeding a 70,- euro per week opzich redelijk...
hiervoor liep ik stage @ kwikfit en kreeg er geen zak voor.. maar omdat ik zo goed mijn best deed heb ik er wel een parttime baantje aan over gehouden wat opzich dus best relaxt is...

voor de rest vindt ik dat je gewoon zelf je stage moet gaan zoeken.. want sommige bedrijven maken behoorlijk misbruik van de stagelopers...

firefox-prorace said:
ik loop nu stage bij een klein autobedrijf.. met 2 bruggen.. ik krijg stagevergoeding a 70,- euro per week opzich redelijk...
hiervoor liep ik stage @ kwikfit en kreeg er geen zak voor.. maar omdat ik zo goed mijn best deed heb ik er wel een parttime baantje aan over gehouden wat opzich dus best relaxt is...

voor de rest vindt ik dat je gewoon zelf je stage moet gaan zoeken.. want sommige bedrijven maken behoorlijk misbruik van de stagelopers...
Ik heb een fulltime job overgehouden aan men stageperiode :) ik ga er elke ochtend nog steeds met veel plezier naartoe

Ik heb een stageperiode overgehouden aan mn job..

Maar, fouten mag je als gewone werknemer ook maken, en inzet en geleverde arbeid mag/moet beloond worden.

nrg@apeldoorn said:
Kleine kans dat dit gebeurt. Ten eerste wordt er meestal gewoon een contract opgesteld en daarnaast biedt een afstudeerder toch vaak een meerwaarde in zin dat hij goedkoop een waardevol onderzoek o.i.d. voor de betreffende instelling doet. Voor de student dus garantie in de vorm van geld en contract. Maakt goede motivatie. En voor de instelling dus garantie van meerwaarde van onderzoek en garantie van motivatie door vergoeding :)Win-win situatie dus aangezien je altijd een onderzoeksplan/werkplan overlegt welke wordt goedgekeurd voordat je begint.
ik weet niet over wat je allemaal lult maareuh in nederland is het anders dan in belgie precies.

ik vind dat er een stage vergoeding uitgekeerd moet worden.

ik moest 1600 uur stage lopen, 1,5 jaar lang. laatste half jaar 4 dagen per week 1 dag school. je zou gek zijn als je dat deed zonder vergoeding. je kunt niet smiddags gaan werken om wat bij te verdienen want je zit op stage.
savonds moet je huiswerk maken. ik heb ze toen gezegt, jah jongens ik wil dat 1,5 jaar ook nmog kunnen uitgaan enzo. dus moet ik toch geld hebben.
ga nietr iedere avcond werken, lijd mijn school onder + sociaal leven.

dus kreeg ik gewoon stage vergoeding. je hoeft niet meteen 3 euro de uuir ofzo. maar gewoon een kleine vergoeding voor je inzet enzo. want je doet inprenisiepe hetzelfde als de werkenemers, soms zelf nog wel erger klussen die zei normaal niet zouden doen.

hoe wil je op vakantie gaan zonder geld. tenzij je hele avondene + hele weekend werkt. dan heb jke ook nooit vrij.

als je stage loopt voor 1 maand, dan zou ik er nog mee kunnen leven als je niks krijgt. maart voor 4 dagen stage per week. is het gewoon een must om wat geld te krijgen. anders zou ik mijn gsm rekening niet eens kunnen betalen.
heb btw 2 extra banen. om te kunnen leven en te beunen :P

aangezien ik nu doorstroom. en nog eens 900 uur moet lopen.
1600 + 900 = 2500 uur. zou echt te gek zijn als je daar niks voor kreeg. zelfs als krijg je 1 euro de uur,. heb je wel 2500 euro.
maar iedere school + bedrijf is anders.
dit is wel mijn mening. maar kvind dat je later al genoeg moet werken. en dus nu in je jeugd, nbiet iedere avond tot 1 uur erghens in een restaurant moet lopen. om je gsm en scoot te kunnen betalen.

moest er ff uit. kan met gerust hart verder gaan op mijn stage plaats hiero :P

ps: ook een must @ stage , comp met internet en scootertuning.net

pff zit hier nu @ stage... komt er een spoedbericht binnen op vrijdagmiddag om 16:15 uur.. Ja kan je nog even blijven? grrmbl.
Zit hier nog tot 2100 uur ofzo om een mailing de deur uit te doen.. :'(

nog members in de buurt van Houten om me gezelschap te houden? :P

:p houten is dicht in de buurt van nieuwegein toch ? :P

maarre ik moet volgend jaar ook op stage, 1 januari, eerst was de bedoeling buitneland maar geld groeit niet op me rug. ik doe opleiding internationaal marketing en moet een van origine engelstalig bedrijf zoeken. Nou ben ik mijn eigen kennissen kring rond geweest en kwam op volgende IBM in amsterdam SSAglobal in barneveld .. binnenkort maar even informeren

Ik zit hier om een marketing-communicatiebureau, erg leuk omdat we maar met z'n 9en zijn inclu 2 stagiaires. :)
Echt geluk gehad met deze plek.

Ja Nieuwegein ligt ernaast :P

ik mag kiezen uit 6 bedrijven waar ik stage kan lopen. 3 ervan lijken me intressant, hoe kom ik erachter waar ik de meeste centen vang? :P is ook zo asociaal om te bellen en te vragen wat het schuift :)

mja, mag niet klagen. 6 bedrijven om uit te kiezen. zie je niet vaak dat je mag kiezen. meestal moet je blij als je al 1 bedrijf hebt dat mee wil werken.

Ap. said:
Ik zit hier om een marketing-communicatiebureau, erg leuk omdat we maar met z'n 9en zijn inclu 2 stagiaires. :)
Echt geluk gehad met deze plek.

Ja Nieuwegein ligt ernaast :P

weet ik, :p waar zit het dat bureau

2day @ mijn stage...

ff de vloer polijsten, krijg je natuurlijk als dank een snoepie :D

OHc63181.jpg

OMG dat werk heb ik ook 3jaar gedaan :W
Taski ownage

Tegenwoordig loop ik 3dagen in de week stage en krijg er geen ene fuck voor :(
Hun verdienen 62,50 in het uur aan mij en ik zie er niets van terug.

Extreem sr race said:
weet ik, :p waar zit het dat bureau
Op bedrijventerrein De Molen, vlak naast het station; DM Werk(t)! heet het :) ;)

pff we wachten hier nog steeds op input... daarna pas kan het ontworpen worden, teruggestuurd, goedgekeurd, gedrukt en uiteindelijk hier weer in enveloppen gedaan worden :X :henko:

help, daar gaat m'n vrijdagavond.

Ik loop nu stage bij de ABN-AMRO.. 20 weken lang, heb er al 6 opzitten..

Krijg vergoeding van €180 in de maand.. niet zoveel maja, beter dan niks..

Tis verder wel goed geregeld daaro. Heb ook een pak van ze gekregen.. zelfs overhemden en stropdassen enzo :D

Maar de stage zelf is niet echt leuk.. elke dag doe je hetzelfde (vraag me nog steeds af hoe die mensen die er nu werken dat volhouden) ik zit er net 6 weken en ik wordt er al gek van.. altijd klanten die wel weer wat te zeiken hebben enzo :|

Last edited:
Extreem sr race said:
pm: :+
Extreem sr race said:
he, voeg me anders ff toe op msn dan kijk ik wel ff of ik miss vanaaf kan komen, praat wat makkelijker ***@hotmail.com

btw ik ben pas net 5 minuten terug uit Houten.. was een k*tklus! deadline echt net gehaald (2100 uur klaar).. ga nu even avondeten :|
Ben om 8:45 uur vanochtend daar begonnen... :p

Last edited:
Back