Stage of werken?
Kan je er meer over te vertellen? Lijkt mij namelijk ook mooi ergens in Azië te zitten .
Als ik alleen al weet waar ik heen wil, dan ben ik al een heel eind om het allemaal rond te krijgen.
Let wel, Zweden is echt super duur! 800 - 1000 ben je per maand zo kwijt heb ik gehoord van mensen die erheen waren geweest. Nu hoeft het niet altijd een probleem te zijn, maar als het goedkoper ergens anders kan, lijkt het mij ook goed.
Let wel, Zweden is echt super duur! 800 - 1000 ben je per maand zo kwijt heb ik gehoord van mensen die erheen waren geweest. Nu hoeft het niet altijd een probleem te zijn, maar als het goedkoper ergens anders kan, lijkt het mij ook goed.
Wat doet jouw school trouwens allemaal internationaal? Je kan ook gewoon een link geven van je school, kan ik zelf even rondneuzen
@ iedereen die zegt dat ze iets van plan zijn of iets hebben gedaan, vertel wat meer. Waarheen, wat gedaan, waarom daar, hoe lang etc etc.
Ik loop nu stage op Curacao, al bijna 4 maanden. Ben ook met verschillende plekken bezig geweest in de VS en andere landen. Volgend jaar een master doen en kijken of ik daarbij ook nog naar het buitenland kan, wil graag naar Azie!
Ik woon in Punda, ken je wel denk ik?
Vanmiddag vrij, dus k ga maar es richting het strand, 29 graden :7