Stage lopen in het buitenland.

Ik heb nog een kleine 2 weken te gaan :( :(

Ik heb het laten regelen door wereldstage, ken je vast wel. Je moet wel een beetje geluk hebben met je stageplek en je betaalt ook vrij veel.

Het is allemaal wel zelf te regelen als je een beetje contacten hebt. Als je echt weet wat je wil kun je me PM'en, dan kan ik je wel verder helpen.

Ik had inderdaad het één en ander uitgezocht via wereldstage.
Zit ook te kijken voor appartement. Mij lijkt het dus niks om een badkamer of keuken te moeten delen. Ik ga nog even verder zoeken en binnenkort kan je een PM verwachten :)
 
Hier even geen motivatie om het allemaal te regelen. Ook is mijn SLB'er overspannen, en zij regelt juist voor de HvA contacten met het buitenland, lekker kut allemaal :|.

Na deze tentamenweek toch maar is het e.e.a. regelen denk ik. Wil naar Australië of Nieuw-Zeeland, als het één van de twee niet wordt blijf ik in Nederland. En ga ik na me opleiding wel een half jaar of langer pleiten.
 
Er is ook een stagebureao voor Australie en Nieuw-Zeeland, had ik me ook ingeschreven, of moet het bij jou via school?

Let wel op, na je opleiding is het vaak aantrekkelijk om naar aanleiding van een stage oid direct te gaan werken. Als je eenmaal in dat leventje zit dan pak je niet snel een half jaar vakantie. Je studie is daar een prima tijd voor, je hebt een mooie tijd + je doet wat aan je studie.
 
Hier even geen motivatie om het allemaal te regelen. Ook is mijn SLB'er overspannen, en zij regelt juist voor de HvA contacten met het buitenland, lekker kut allemaal :|.

Na deze tentamenweek toch maar is het e.e.a. regelen denk ik. Wil naar Australië of Nieuw-Zeeland, als het één van de twee niet wordt blijf ik in Nederland. En ga ik na me opleiding wel een half jaar of langer pleiten.

Idd.. Ik denk zelf dat ik gewoon kies voor een stage in NL en daarna een jaartje sabatical in het buitenland :)
 
Ik ben met een klasgenoot al een tijdje bezig om bij ISS in China te kunnen afstuderen, maar damn wat duurt het lang voor je reacties krijgt :X Gaat allemaal via via via..

Zijn hier mensen die in China hebben gestudeerd/gewerkt?
 
Ik weet nu eindelijk me variant voor het 3de en 4de jaar, dus ik zou ook echt serieuze plannen kunnen gaan maken. Alleen atm. geen zin in... :rolleyes:.
 
Ik zit in het 1e half jaar van volgende schooljaar hoogstwaarschijnlijk in Portugal voor de studie. 30e krijg ik er meer info over, heb er zin in!
 
Ik ben met een klasgenoot al een tijdje bezig om bij ISS in China te kunnen afstuderen, maar damn wat duurt het lang voor je reacties krijgt :X Gaat allemaal via via via..

Zijn hier mensen die in China hebben gestudeerd/gewerkt?

Vriend van me gaat komdende zomer 6 maanden Chinees studeren in Shanghai, hij zei ookal dat het echt supersloom gaat daar met reacties terugkrijgen enzo
 
Ik ga aankomende week naar mofrika... Moet alleen nog zien of ik wel heen wil. Aangezien het allemaal kut is geregelt. Staat goed op je CV zeuren ze. Maar dat intreseert me vrij weinig, vooral als het zo k*t geregelt is....

Meer mensen die van dat gezeik hebben? Dus huisvesteging etc.
 
Even dit topic kicken, ik ben bezig met het regelen van een stage in Zuid-Afrika.

Alleen nu moet ik een motivatie gaan schrijven, dit vind ik altijd best lastig, mensen die al ervaring hebben, en die mij misschien een voorbeeld kunnen sturen?

Hoe is het in Zuid-Afrika R-R5.
 
M'n vriendin zit nu voor d'r studie in Madrid. We zijn met z'n tweeen heen gevlogen om even de stad te verkennen en een kamer te hosselen. Prima gelukt, Madrid is imho ook een eeeerg gave stad. Had ik nooit verwacht eigenlijk. Which reminds me, gvd wat eet ik slecht sinds ze weg is. :D

Als je het lastig vindt een motivatie te schrijven, heb je geen motivatie. ;) Bij dat soort zaken moet je gewoon gedurende een aantal dagen dingen die jezelf te binnen schieten op papier krabbelen. Als je het gevoel hebt goede punten te hebben maak je er een lopend verhaal van. Easy, maar je moet het niet binnen een kwartier willen.
 
Berlin for one year (since 2 weeks).

Al heel erg naar me zijn zin maar het studieren moet nog steeds beginnen vanaf 1. oktober..
 
Zit nu 1,5 week in Curacao.

Heb het ook erg naar me zin :)

Voor hoe lang blijf je er?

En hoe heb je huisvesting geregeld? Via internet vanuit Nederland/ zelf op zoek gegaan, of heb je via een organisatie een huis gevonden?

Krijg je nog een extra beurs? Of moet je het doen met uitwonend + OV-vergoeding van de IB-groep?
 
Back
Top