snelheid van sr www

Mitsjiel

FAC member y0!
Eeyz peepz,
Ik heb sinds kort een www gekocht en heb door de dealer de begrensers eruit laten halen (ik mog het nie zelf doen :( )
Hij gaat echter maar 70/75 op de teller...
Ik weet ook niet cker of de varioring er wel uit is want hij zou toch wel harder moeten kunnen lijkt mij :?

Enieweej, wie kan me vertellen hoe hard/langzaam ik zou moeten gaan of dat ik nie harder kan?

TnX, Michiel
 
Advertisement - register to remove this

Rijden is idd 8) en relaxd, doek ook vaak als ik weinig te doen heb :)

Maar ik heb nieuws...

Ik heb een LC setje gekocht :) Alleen moet ik nu nog ergens een LC cil vandaan zien te plukken maar dat komt wel goed...
Binnenkort meer.
 
teun:in vught zit een sloop(waar je flinkt kunt pingelen:p ) waar ik destijds alles had wat nodig is ex cilinder voor 45 euro.wel flink pingelen,want die aarz begint ergens in de 65 euro of zo.greetz;)
edit:ik had een aeroxradiator,nrg-expansievat, koelslangen en een waterpompje dus voor 45 euro.je kan er eens kijken he...
 
Cool.. thx robbin.
Daar ben ik zeer geintresseerd in of corse.
En koop je de cil. Van erwin.. das wel betrouwbaar. Is goede shit.:)
Ik heb van hem zijn hebo koppeling en Giannelli shot gekocht, maar ik ben zeer benieuwd of als we hem van AC naar LC hebben gebouwd het probleem van snelheid over is.. en zo niet. Dan zit het in het carter.
 
Originally posted by Teunios
Cool.. thx robbin.
Daar ben ik zeer geintresseerd in of corse.
En koop je de cil. Van erwin.. das wel betrouwbaar. Is goede shit.:)
Ik heb van hem zijn hebo koppeling en Giannelli shot gekocht, maar ik ben zeer benieuwd of als we hem van AC naar LC hebben gebouwd het probleem van snelheid over is.. en zo niet. Dan zit het in het carter.

mjah ik koop em denk ik niet, want een kameraad van me (ook weer een kameraad van hem) zei dat er roest in de cil zat :? Mja moeten we ook niet hebben...

Ja ik hoop ook dat dit et probleem is... Zonet een paar topics hieronder zei 1 dat hij er maar 5km/h op vooruit gaat. Mja daar geloof ik geen f*ck van... We will see :)
 
Originally posted by Teunios
rijden is mijn hobby michiel :). ik vind het echt zzoo relaxed. Lekker een beetje helemaal los enzo :D. heel chill.
heb bijna 18000 gereden :). maar idd dat de cil. de toeren niet gewend is en zich niet meer aan kan passen.

Ik snap helemaal wat je bedoelt :) Rijen is idd lekkr... alleen tis nou so koud he (ben watje :p) Zit nu ook al op 4000 in 3 mnden, vinnik toch redelijk veel als school 500 meter van me vandaan is :)

maar nu ff ontopic..

Het lijkt me niet egt logies dat je cilinder die toeren niet meer 'gewend' zal zijn.
Ik kan niet uitleggen waarom 8P maar het klinkt gewoon niet logies.

lassers, Michiel
 
Originally posted by Gehaktbal Racer
Ik snap helemaal wat je bedoelt :) Rijen is idd lekkr... alleen tis nou so koud he (ben watje :p) Zit nu ook al op 4000 in 3 mnden, vinnik toch redelijk veel als school 500 meter van me vandaan is :)

maar nu ff ontopic..

Het lijkt me niet egt logies dat je cilinder die toeren niet meer 'gewend' zal zijn.
Ik kan niet uitleggen waarom 8P maar het klinkt gewoon niet logies.

lassers, Michiel

Mja, als je em traag inrijd, dus 500km altijd rond de 30km/h gaat rijden, schijnt ie ook niet snel te worden. Mja wat en hoe dat komt :?

Is je cil nog wel helemaal goed dan teun? en wat voor setup heb je eigenlijk... :)
 
Nieuws!

ik zat net ff relaxd te surfen en te kijken op ST.net en zag daar tot mij grote schrik de ventandingen van de LC en AC. Waar ik al bag voor was is:

AC = 13/52 - 12/44
LC = 13/52 - 14/43

Kortom, een LC kan dus een langere vertanding hebben dan een AC :\ :( :\
 
Originally posted by SR_Sjeezer
Nieuws!

ik zat net ff relaxd te surfen en te kijken op ST.net en zag daar tot mij grote schrik de ventandingen van de LC en AC. Waar ik al bag voor was is:

AC = 13/52 - 12/44
LC = 13/52 - 14/43

Kortom, een LC kan dus een langere vertanding hebben dan een AC :\ :( :\

Zei ik toch al eerder, Folkert heeft het onlangs nog getest bij zijn Rally.

RF AC = 14,67
RF LC = 12,29

Ik heb ooit van mijn vertikale machientje (RF = 14,7) de secundaire vertanding veranderd naar 13/42, toen kwam ik dus uit op een RF van 12,92...

Ik heb nu btw in mijn LC blok, 13/44 - 14/43, dus een RF van 10,38 ... EN rechte vertanding ipv schuin. Misschien nog een keer andere secundair maar dat komt nog wel.
 
Back
Top