Snelheid van SR LC

Menno

Ralf Fanclub!
Ik snap er niks meer van, ik kom de laatste tijd zoveel topics tegen over mensen die zeggen dat ze met 70 cc, yas r, 17.5 mm etc. niet eens boven 90 uitkomen.
Ik haal met mijn orginele 50 cc (uitlaatpoort iets vergroot), racekoppeling, racevario en een gare Fasmen uitlaat, liggend 115 @ Teller, ik heb een keer @ digiteller van Michiel (SR Max Biaggi) 94 gehaald, heb toen niet echt op gelet wat mijn "normale" SR-teller aangaf, maar het was niet meer dan 110.

Loopt mijn scooter bizar goed?
Kunnen mensen die zulke topics openen niet afstellen?
Is Michiels Digiteller een beetje getikt van al die hoge waarden?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by ZiegoM
Ik heb een SR Valerossi met een Next en ga 97 op de teller (liggend).. Daarna gaatie over toeren (hoe zeg je dat ?) --> stotteren en toeren overslaan oid.

ga weg met je offtopic geblaat :| :rolleyes:


maar ik heb geen foto waarop staat dat ik 114 digi gehaald heb. onder normale omstandgheden (dus geen regen, weinig wind, wind van opzij, goed geasfalteerde rechteweg) lag mijn top op 108 digitaal en daar hield het dus echt op. dit is wel liggend dan he....

ik ben nu met groot onderhoud bezig en hoop mn scoot morgen weer rijdend te hebben dan kunnen we weer eens zien wat ie haalt..... wel eerst die 21mm afgesteld krijgen :rolleyes:
 
Zoals al eerder gezegd: Top zal heus wel waar zijn, maar hoelang doe je erover om er te komen!!!!!!!! En met je NRX, 17,5 en vario'tje haal je, wat je ook doet, nooit harder dan 85 digi!(ALs je dat al haalt) Wil wel sporten tegen iedereen die beweerd harder te gaan dan 110!!!!!!!
 
Originally posted by MHR_member
jah joh..ik ga met me MHRreplica ong. 95 digi...komen mensen met een NRX beweren dat ze 110 gaan:|

Ja echt he!?! Ik laat ze altijd maar beetje slap lullen, beetje mee lullen van: oh ja,zeker wel veel vermogen ook, blablabla! ERG TRIEST ALTIJD!
 
ffmn jolly eronder gehangen met 21mm loopt wel leuk.. .ff goede afstelling vinden morgen :D

nee ik ben niet gek: ik heb die jolly gekocht voor 100 euro :D in goede staat.....

1041792186jollymoto01.JPG


1041792198jollymoto02.JPG


1041792239srmaxbia07.JPG


wel lache..... 8P :W


waarmee moet ik hem insmeren zodat ie mooi blijft??
 
Is dat nou gezichtsbedrof of is de uitlaatbocht superdun :D

Maja hij blaast goed dus who cares ;)

Maare onderhoud: ik deed altijd na ELKE rit, met de doek ff afdrogen, en siliconenspray erover spuiten. En soms ff nieuwe blanke lak laag. Maar dat pas doen als je merkt dat de oude gaar wordt.
 
Originally posted by Sjoerd
Is dat nou gezichtsbedrof of is de uitlaatbocht superdun :D

Maja hij blaast goed dus who cares ;)

onderhoud: ik deed altijd na ELKE rit

weet je hoevaak ik rij 8P

heb net de achterkant geschuurd, die is nu grijs... heb ut ingesmeerd met olie kijken hoe datword.... van het weekend dan ga ik hem helemaal schuren en in hittebestendige blanke lak zetten.....
 
Originally posted by Sjoerd
Ja ik zag het gister, die bocht is echt wel dun :)

Maareh waarom nou toch schuren, je bent ook echt een eigenwijs mannetje. Naja weer een Lolly veraarzt...

ik heb de roest erafgeschuurd.......... en in olie gezet......

o en ik heb vandaag heel easy de 95 digi gehaald (met kut afstelling) in 300 meter ofzo achter de autos aan dus nieteens volgas vanf het begin op de keesomstraat (nee niet onder de tunnel net ervoor vanaf stilstand bij het stoplicht)

dus ik hoop ergens wel op een 110+ digi

en dat met rotte vertanding.....8P
 
Last edited:
nou dames en heren ik heb mijn scoot ingereden en mijn digiteller er weer op. goed afgesteld en ik rij 88kmph, en dus hadden jullie gelijk :) hij gaf 98 op de bank aan dus kan wel kloppen denk ik..
 
Originally posted by #BB#
nou dames en heren ik heb mijn scoot ingereden en mijn digiteller er weer op. goed afgesteld en ik rij 88kmph, en dus hadden jullie gelijk :) hij gaf 98 op de bank aan dus kan wel kloppen denk ik..

Was dit je huidige setup?

nrx, 50std tuned, hebo vario, 2G koppeling, PHBN BS
Setup2 17,5 dellorto,Polini membraam. polini v-snaar & neon

Dan denk ik dat je er wel wat meer dan 88 mee kan halen.
 
ja misschien wel maja kijk het blijft wel mijn weg scooter dus hij moet wel goed betrouwbaar blijven en kijk dan ga ik niet het maximale uit mijn motor halen ik. en heb je wel eens rally wielen gezien. ik denk dat als ik er sr wielen op zet dat het ook nog wel scheelt ik heb er gister 90digi meegereden trouwens.
 
Back
Top