Welke snelheid na het kopen van een terugloop

Jaja weer zo`n n00bvraag :p
Ik heb nou een aerox, loopt ong 70 op aerox teller duz zal wel 65 int egt zijn ofzo..., de pijp die dr nou opligt iz een leovince Sito... (zo`n lelijk ding :p) daar wil ik duz van af. Nou wil ik een Tecnigas Next Chroom!!
Wat zeggen jullie daarvan ? hij kost maar 100 euro duz dat vind ik wel betr, hij moet niet te duur zijn. Komt er goed geluid uit? kep ook een TP carterkap met powerfilter duz het geluid daarvan iz al betr. Maar raden jullie andere uitlaat aan of niet? hij mag niet harder lopen dan wat hij nu gaat !!!
 
Advertisement - register to remove this

Als hij niet harder mag lopen dan dat ie nu gaat moet je geen andere uitlaat kopen

Tsja je kan wel die technigas kopen ( niet dat ie er veel harder meegaat ) en je vario ring erin zette ( dunnere ) kijke hoe hard ie dan loopt :)

Zit je vario ring der nog in? zoja dan moet je er een dikkere indoen maar dan begint ie teveel toeren te draaien dus dat is ook niet echt bevoordelijk :)

Maar als het goed is zit er een begrenser in die Technigas dus zoveel harder zal hij niet gaan
 
Vriend van me heeft speedfight 1, mer Gianelli NRX , die loopt even hard als ik met mijn standaard uitlaat :S duz ja ik moet m`n aerox dan tog ook wel even hard kunne laten lopen met een terugloop !!!

En ja wil terugloop omdat dat dr gwoon betr uit ziet dan zo`n stomme dikke pijp !!! anders zou ik ook geen chrome pakke,.. het gaat me niet egt om de snelheid, hij moet all1 nog betr trekke en ong 70 lope
 
Kep ook zon technibras gehad en er zit iid een begrenzer in. Toen die begrenzer er in zat liep ie ongeveer 65/70 op teller.. als je de begrenzer eruit haalt trekt ie vlot naar 85/90 op teller. Hij trekt wel wat beter op als orgineel natuurlik

Edit: Sinds wanneer krijg je een ander geluid als je een TP carterkap met powerfilter hebt???... Nooit gemerkt iig
 
Last edited:
Ik neem aan dat hij de TP kap bedoelt met dat uitlaatstukje erop, waar je een filter op kunt duwen? Bovendien is een peugeotblok, in dit geval van die vriend van je, geheel anders en naar mijn idee trager, dus daar kun je niet van uit gaan. Koop lekker die uitlaat, veel sneller zul je niet rijden.
 
Back
Top