Snelheid van SR LC

Menno

Ralf Fanclub!
Ik snap er niks meer van, ik kom de laatste tijd zoveel topics tegen over mensen die zeggen dat ze met 70 cc, yas r, 17.5 mm etc. niet eens boven 90 uitkomen.
Ik haal met mijn orginele 50 cc (uitlaatpoort iets vergroot), racekoppeling, racevario en een gare Fasmen uitlaat, liggend 115 @ Teller, ik heb een keer @ digiteller van Michiel (SR Max Biaggi) 94 gehaald, heb toen niet echt op gelet wat mijn "normale" SR-teller aangaf, maar het was niet meer dan 110.

Loopt mijn scooter bizar goed?
Kunnen mensen die zulke topics openen niet afstellen?
Is Michiels Digiteller een beetje getikt van al die hoge waarden?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by MHR_member
jah joh..ik ga met me MHRreplica ong. 95 digi...komen mensen met een NRX beweren dat ze 110 gaan:|

Oke, met een NRX 110 gaan, lijkt me ook blaat, maar met MHR Replica moet je toch wel wat harder kunnen neem ik aan :?
 
Waarom? Die snelheden van iedereen zijn zwaar overdreven, als je mensen mag geloven dan rijden ze met een ongetunede evo, shot en 17,5 minimaal 140 8P. Als je zelf met die shit rijdt weet je wel beter. Wordt beetje moe van al die loze verhaaltjes, maja ze zetten zich zelf voor lul.
 
Originally posted by Chiel
Waarom? Die snelheden van iedereen zijn zwaar overdreven, als je mensen mag geloven dan rijden ze met een ongetunede evo, shot en 17,5 minimaal 140 8P. Als je zelf met die shit rijdt weet je wel beter. Wordt beetje moe van al die loze verhaaltjes, maja ze zetten zich zelf voor lul.

Als je met een getunede DR ruim 100 digi, haalt en met MHR Replica 95 digi, dan moet je toch wel aan je zelf gaan twijfelen.
(Geen aanval op jouw, #BB#, maar ff als reply op Chiel)
 
ik haal met m'n sr stealth originele 50cc (uitlaatpoort bijgewerkt), multivar, kevlar v-snaar, delta clutch, topnardo vertandingsdeksel, 17.5 mm DO, :( Leovinci handmade (bocht naar benee ) :( 120-125 op teller met iemand achterop 95. en dan iedereen maar roepen dat die leovinci uitlaat k*t is.... :D
er zit een e-nummer op dus hij is goedgekeurd en ze kunnen um niet in beslag nemen...
 
het hangt ook heel erg af van je uitlaat, met hebo alu NG en standaard uitlaat reed ik iets van 100 op me zip teller, en toen met c16 opeens 120 teller... verder nada verandert.
En wat ook irritant is, is dat kleine ventjes denken dat als je "70" hebt je wel 120 minimaal moet halen. Terwijl een dr70 ongetuned alleen wat meer koppel heeft als een std cilinder (naja..).
 
Originally posted by PvdH
ik haal met m'n sr stealth originele 50cc (uitlaatpoort bijgewerkt), multivar, kevlar v-snaar, delta clutch, topnardo vertandingsdeksel, 17.5 mm DO, :( Leovinci handmade (bocht naar benee ) :( 120-125 op teller met iemand achterop 95. en dan iedereen maar roepen dat die leovinci uitlaat k*t is.... :D
er zit een e-nummer op dus hij is goedgekeurd en ze kunnen um niet in beslag nemen...

He dan moet je ook even erbij vertellen dat je inmiddels half nederland bent doorgecrost aan kilometers en windkracht 12 in de rug hebt voordat je daadwerkelijk op die 125 top zit :rolleyes: .....

Owja en een Dr70 tuned rijd wel degelijk een MHR rep standaard kwa top eruit (@mina).....
 
sjonge jongen
ik reed met
orgi cilinder
tp vario
12 mm dell'otho
yasuni z
deltha clutch koppeling
en langere vertanding
tussen 90 a 95 echte.... op vw teller

nou tijden zijn al weer veranderd

dr 50cc snel..
yasuni z..
dell'otho 17,5
membraam 4 kleps met carbon klepjes..
tp vario
deltha clutch koppeling
105 mm koppelingshuis
langere vertanding...

hij is een weekje geleden op testbank geweest....
100 km op testbank en haalde 6,5 pk
en had een max toerental van 10650 telaag
heb toen ik thuis kwam gelijk lichtere gewichten er in gedonderd...
dit is geen teller :)
ps er moet nog veel afgesteld worden...
 
Originally posted by sr-megieltje
sjonge jongen
ik reed met
orgi cilinder
tp vario
12 mm dell'otho
yasuni z
deltha clutch koppeling
en langere vertanding
tussen 90 a 95 echte.... op vw teller

nou tijden zijn al weer veranderd

dr 50cc snel..
yasuni z..
dell'otho 17,5
membraam 4 kleps met carbon klepjes..
tp vario
deltha clutch koppeling
105 mm koppelingshuis
langere vertanding...

hij is een weekje geleden op testbank geweest....
100 km op testbank en haalde 6,5 pk
en had een max toerental van 10650 telaag
heb toen ik thuis kwam gelijk lichtere gewichten er in gedonderd...
dit is geen teller :)
ps er moet nog veel afgesteld worden...

het spijt me maar een dr50 is geen 50 snel......dr50 is een vervangins cillinder van je standaard cillinder en zal niet tot weinig verschil in prestatie opleveren :)s
 
Back
Top