snelheid van sr www

Mitsjiel

FAC member y0!
Eeyz peepz,
Ik heb sinds kort een www gekocht en heb door de dealer de begrensers eruit laten halen (ik mog het nie zelf doen :( )
Hij gaat echter maar 70/75 op de teller...
Ik weet ook niet cker of de varioring er wel uit is want hij zou toch wel harder moeten kunnen lijkt mij :?

Enieweej, wie kan me vertellen hoe hard/langzaam ik zou moeten gaan of dat ik nie harder kan?

TnX, Michiel
 
Advertisement - register to remove this

Hier enkele pics van mij AC -» LC ombouw :)

DSC00678.JPG

De Pomp

DSC00681.JPG

De Cil

DSC00688.JPG

Nieuwe Dash met temp meter

DSC00683.JPG

Het totaal
 
Ziet er echt zwaaar relaxed uit man. Damn.. hey weet je. Je kunt iets leux doen met je voorkap. Je weet dat standaart op elke Mina Hor. Aprilia De grote ‘’hoofd’’ voorkap, 2 LC gaten bevatten. Ik heb dezelfde vette kleuren combi als jij en ik moet zeggen het ziet er gewoon strak uit. Maar ehm. Iets leux met gaas over die gaten want ik vind die zwarte LC voorkap gewoon minder, maar robbin. Het ziet er echt zwaar strak uit.:)
 
Danku danku voor de mooi reacties :)

En ik heb er zonet weer op gereden, poe dat was niet mals, koppel dat ie heeft, daar is het koppel dat ik had wat als leuk was nix bij, moet alleen hem nog ff inrijden :)
Kheb nog wat kleine probleempjes maar die los ik zo op, licht doet et bijv niet, rateld iets enz

Alleen snap ik dat met die voorkap niet Teun, maar daar spreek ik u nog wa ffiez over :) En het was de enigste kleur bij de sloop... Maar de blauw met grijs kleur is idd vet :p
 
Last edited:
Back
Top