Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
voor zover ik weet heb je gelijk!

of hij heeft de velgen achter verkeerd om..

Heb idd de velgen omgedraaid zo sta je een stukje breder en val je niet zo gauw om:)

Gisteren met een Blaster 660 het ijs op geweest een een honda 450 met spike bandjes8)

Post binnekort wel wat foto's en filmpjes8)
 
Mooie foto's, Sander & Nico...

hier is t nog steeds koud, op dit moment -8

Noem je dat koud? :+ Maandag was het in Weert het koudste van NL (-18,6 ofzo), dag erna in Ell (5 km hier vandaan) -21 ofzo :D

Toen ik gisterenmorgen in de auto stapte was het -14 graden...
 
IK vind het niet erg:)
Hondatje klaargemaakt met spiekerbandjes8)
P1090644.jpg


Raptor8)
P1090651.jpg


Gewoon volle grip met die bandjes dus8) paar keer gewoon volgas in z'n 5 gereden8)
Speedwayen is ook echt koning zo8) echt heeeel vet
P1090658.jpg


Met de slee achter die Raptor was het gewoon net gek zat eigelijks:p ik klapte keer van de slee af en gleed wel 25M door, helemaal bont en blauw8P
Filmpjes komen nog wel een keer..
 
Last edited:
Maasvlakte of?

Als je @ maasvlakte gaat laat me het ff weten dan, kom ik ff loeren :D

he fuck, sorry dat ik het nu pas lees, was @ de maasvlakte ja :(

for your information :p het ijs houd een jeep van 2 ton, en breekt bij de 3.7 ton van een H2.
 
Ja hier bij de bernisse (niet ver van maasvlakte) hebben ze ook volgas met auto's en motoren op het ijs gejeessstt :p
Ijs is goed 17 cm dik 8)
 
Opel Vivaro van een maat van me is wel door het ijs gezakt... Maar dat was na een remspoor van 63 meter. :X

Was dus niet helemaal de bedoeling... Bijrijder had geen gordel om en heeft zijn bekkens gebroken en zijn kaak op 2 plekken. :X:X
 
Goed zuur, overbuurman heeft zijn knie gebroken? gister middag, was zo druk bij de ehbo dat hij vandaag om 11 uur geholpen kon worden.
 
Ja bij mij breken ook veel mensen wat door dat ijs de afgelopen tijd. Moeder van m'n vriendin een dubbele polsbreuk, tante een dubbele heupbreuk :)X) en een kennis met een gebroken duim.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top