Sneeuw!!!!!!

Originally posted by dna glacius
sneeuw zuigt :r ben net gecrasht (niet hard)

ik bleef staan scooter niet , gelukkig geen schade
|(

Zeker klote crashen... ik vandaag ook weggeweest naar wat maten toe maar gewoon op de fiets gegaan :), te risicovol om op niet gestrooide wegen te gaan rijden, het strooien heeft nu ook weinig zin het blijft doorsneeuwen en telkens nieuwe laagjes...
 
sneeuw roeleerd, tenminste, met de auto zijn de parkeerplaatsen van grote bedrijven, voetbalvelden zeer aantrekkelijk, vanmiddag de hele middag zitten glijden met een stuk of 4 wagens:W 8)
 
2.jpg


sneel SUCKS!
 
Loosdrecht is ook ingesneeuwd hoor, en niet te zuinig ook!! Op sommige plekken waar het lekker opwaait ligt wel 40 (!) cm.
Zal zo even een foto maken met de centimeter in de sneeuw :D

sneeuw1.jpg



Hier is het dus niet echt opgewaaid, sta gewoon tot dik boven mn enkels in de sneeuw.
sneeuw2.jpg
 
teering! wij hebben dus egt wel veel minder sneeuw dan dat...
Vanaaf trouwes ff met een skateboard zonder wielen van de dijk afvliegen! :D
Iemand anders nog leuke ideeen?
 
Is volgens mij ook vrij plaatselijk hoor, want ik stond net op station Amersfoort (+- 15km hier vandaan), en daar was ook maar 5cm ofzo, nog minder misschien.
In Hilversum was het ook al redelijk erg, maar toen ik Loosdrecht binnenreed viel mn bek echt open van verbazing.
Vanmiddag lag in Kropswolde (bij Groningen) nog bijna NIKS.
 
hmzz, was naar een vriend toe vanmiddag, maar ik kwam daar begon het me tog te sneeuwen, en nu ligt er hier egt wel veel...

Straten zijn ook wit allemaal enzo...

Maareh goed ik dus rijden, beetje spinnen en achtjes draaien enzo... blijft ineens m'n gas hangen :|

Dus ik contact uit, ff 'repareren' en het was weer klaar...
Ging naar huis toe, voetjes aan de grond, was beetje aan het slippen, reed langzaam beetje slippend door flauwe bocht gaf iets gas bij bleef ie (weet ik bijna zeker) weer hangen hij ging ineens vet veel toeren maken en super burnen en ik draaide een half rondje, maar omdat er een middenberm int fietspad zat kwam me voorwiel ertegen met als gevolg dat nu ook m'n linker onderkuip boven mijn runner voetplankje, schade heeft...

Beetje zonde weer dit... gelukkig verder helemaal niets, en het valt ook niet op maar tog jammer...
 
auto.jpg

(mn toekomstige bakkie in de sneeuw :p)

hier ligt ook een aardig pak, in deze straat wordt niet gestrooid :? . Vandaag heel de dag weer op de weg gezeten met vrachtauto (bezorgen van meubels). Was niet echt leuk, max snelheid van 40 km/u @ snelweg, en vele ongelukken.
 
Originally posted by Lennox
auto.jpg

(mn toekomstige bakkie in de sneeuw :p)

hier ligt ook een aardig pak, in deze straat wordt niet gestrooid :? . Vandaag heel de dag weer op de weg gezeten met vrachtauto (bezorgen van meubels). Was niet echt leuk, max snelheid van 40 km/u @ snelweg, en vele ongelukken.

offtopic
zie ik daarachter een Mercedes C-AMG?
/offtopic

Is volgens mij ook vrij plaatselijk hoor, want ik stond net op station Amersfoort (+- 15km hier vandaan), en daar was ook maar 5cm ofzo, nog minder misschien. In Hilversum was het ook al redelijk erg, maar toen ik Loosdrecht binnenreed viel mn bek echt open van verbazing. Vanmiddag lag in Kropswolde (bij Groningen) nog bijna NIKS.

offtopic
hele land doorgereisd vandaag??
/offtopic
 
ben de halve dag met mijn hond op stap geweest..beest is helemaal gek :D

laagje van 10/15 cm.. (dordrecht) doet een mens goed :D
(foto kan ik niet uppe..heb gen spees)
 
Back
Top