Sneeuw!!!!!!

sneeuw is kut, hier ook vol sneeuw, scooter onder dikke witte laag, spekglad,en dan als de sneeuw wat gesmolten is heb je zo een dikke zwarte smurrie op de grond, echt hatelijk, ik haat sneeuw 8)
 
Hier in Zaandam was het wit ... Begint nu weer te smelten mjah komt vast nog wel bij. Volgens het weerbericht valt er morgen en zaterdag nog genoeg :p
Lekker met de bus naar school :D
 
Hier (Soest ) blijft het ook liggen nu :)

Vanmorgen toen ik naar school reed kwam ik in een sneeuwstorm terecht :( , en aangezien mn vizier kapot is gegaan kon ik echt helemaal niks meer zien...
 
Sneeuwt nu ook weer flink :)

edit/
Ben vandaag trouwens met fiets geweest is wel te doen .... met dit weer kan je scoot beter laten staan of je moet een standaard ding/ragding hebben.
 
Last edited:
Originally posted by Sakkie
woej! veel mensen uit leuven 8) Ik heb deze middag een kwartier staan burnen om de naamsestraat op te geraken, ben toen maar langs de parijsstraat naar de oude markt gereden :#

jup, spins @ rondpunt in de fred. linststraat ;)
en ik moet leren :(
 
Zat rond half 5 ook in zo'n gare sneeuwstorm in amersfoort en moest helemaal naar zeist. En wat denk je: Houden die wouten nog een rollerbank ook haha. Maar het was wel fucking koud en nat brr
 
Oost-Vlaanderen (B) is ook wit..

sneeuwOV.JPG


vet :)
 
Hmzzz, het heeft een aantal keren hard gesneeuwd maar het blijft niet egt liggen hier... jah wel op het gras en op auto's enzo maar verder... nee

maar zoals in hengelo is wel vetjus :D

greetz
 
Dit is het eerste wat is hier zag toen ik vanmorgen wakker werd, ik vin t maar nix die sneeuw geef mij maar lekkere warme zon met een mooi droog wegdek...

winterI.JPG


winterII.JPG
 
bah sneeuw = pekel = uitlaat opvreten :|
kijk je ff naar je uitlaat als je op school aankomt, zit ie HELEMAAL onder de pekel.
maar mijn uitlaat vreten ze niet op, vooral niet omdat ik er 6 lagen lak overheen heb gespoten. kutpekel :|
 
Back
Top