2010 heeft eigen sneeuw hé

Hier juist andersom... Sinds er geen sneeuw meer ligt heb ik geen strooiwagen meer gezien, maar gisteren lag alles weer vol met zout!
 
gisteren om 15.00 waren ze op de A2 Ehv - D-B al volop aan het strooien. onze wijk was om 17.00 ook al gestrooid...

kutzout...
 
Ik dacht ook dat we er vanaf waren, iedereen schreeuwen de lente komt eraan en het winterweer kunnen we vaarwel zeggen :rolleyes:

En snap RWS ook niet, tijd terug met regen en kans op -1 gaan ze strooien, niet te zuinig. Andere keer kans op -4 overal zie je de hele fucking nacht strooiauto's. En als er de hele nacht sneeuw op de wegen ligt zie je niks of niemand...JAA om 5 uur. Laat de mensen 's nachts maar van de weg glijden. Lijers.

dankje :Z doen we speciaal voor mensen die altijd wat aan te merken hebben... en voor de oplettende kijkers hebben we gister avond gereden, wat betekend dat er zout genoeg lag op de weg. maar als het niet ingereden word zal het ook niet erg werken. kneusje...
 
dankje :Z doen we speciaal voor mensen die altijd wat aan te merken hebben... en voor de oplettende kijkers hebben we gister avond gereden, wat betekend dat er zout genoeg lag op de weg. maar als het niet ingereden word zal het ook niet erg werken. kneusje...

Wat zit jij altijd te happen op commentaar van mensen op het strooibeleid. Je word gewoon betaald voor je werk en niet te zuinig ook! Dus doe je werk en vreet jezelf niet zo op.
 
dankje :Z doen we speciaal voor mensen die altijd wat aan te merken hebben... en voor de oplettende kijkers hebben we gister avond gereden, wat betekend dat er zout genoeg lag op de weg. maar als het niet ingereden word zal het ook niet erg werken. kneusje...

Muhhhhhhhh, wie rijd er hier nou elke nacht 400km dan? En de hele fucking nacht zie je niks, niks geschoven ook en niet gestrooid. Pas om 5 uur zie ik de meesten in de achterhoek. Ja of als het 1 graad vriest en iedereen para word dat het ''glad'' KAN worden. Dan kunnen ze het daar wel. Of dat je ze alleen maar op de fietspaden ziet om 3 uur 's nacht's, who fucking cares dat er daar dan sneeuw ligt.

Vorig jaar ook de 1e sneeuwnacht in Friesland/Groningen. Toen er 30cm gevallen was. Overal vrachtwagen dwars op de snelweg en auto's de sloot in. En heb ik strooiers gezien....nope. Pas om 5 uur Zag ik de eersten toen.

Volk is zo sloom als dikke stront als het er echt op aan komt.
 
Last edited:
Wat zit jij altijd te happen op commentaar van mensen op het strooibeleid. Je word gewoon betaald voor je werk en niet te zuinig ook! Dus doe je werk en vreet jezelf niet zo op.

ik zit inderdaad te happen ja, en ik word inderdaad betaald om te strooien. maar dat niet te zuinig kan je er gerust aflaten. gewoon uren geld als een gemiddelde zzp'er heeft overdag. niks toeslagen of iets. en ik raak er een beetje geirriteerd van dat steeds dezelfde koossnuifdoos loopt te ouwehoeren over het strooibeleid, en vooral als het onterecht is.
dit is wat ik er over kwijt wilde en nu mag je van mij best verder bitchen over mensen die proberen de weg begaanbaar te houden. :*
 
Ik heb zo het idee dat we een warme zomer gaan krijgen.

Het weer zou steeds extremer worden dus warmere zomers en koudere winters. Regen word nog meer regen.. :O
 
Back
Top