Het Grote WK - 2010 South-Africa Topic

Status
Not open for further replies.
wel beter dat dat kutgeluid van die vuvuzela's minder hard was :)
de NOS had het stadiongeluid zachter gezet :W
mocht ook wel!
 
Japan-Kameroen;( Wat een droevigheid, Nederland hoeft iig niet bang te zijn voor die landen, ik zeg 9 uit 3 met een doelsaldo van +7... Moeten ze alleen wat meer laten zien als tegen Denemarken..
 
Kheb het gekeken in eindhoven op groot scherm en met schreeuwende fans, dus niet veel meegekregen van het commentaar...wel van het vliegende bier bij de goals 8P.
 
omdat nederland zo goed speelde NOT!!!

jammer van kameroen, maar ik zou ze nog niet afschrijven....

geen echte spannende wedstrijden vandaag nog, gister Ghana-Servië was :W
 
Vanavond Italië - Paraguay daar ben ik benieuwd naar met een aantal goede spelers bij Paraguay namelijk Barrios, Santa Cruz, Cardozo, Valdez, Barreto! :)
 
Er zit volgens mij toch wel een verschil in of één team 3 punten heeft of twee teams allebei 1 punt! :+
 
Hij bedoelde volgens mij dat Nederland beter 3 punten kan krijgen dan Denemarken en Nederland beide 1.

Of zit er nog teveel alcohol in me bloed:p.
 
Nee, ik bedoelde dat Japan en Kameroen beter beiden 1 punt konden hebben dan wanneer 1 van hun 2 3 punten.

Is gunstiger voor het Nederlands Elftal.....:|
 
En waarom dan wel niet?

Nederland heeft nu 3 punten en Japan nu ook. Het was gunstiger geweest als Japan 1 punt had en Kameroen ook.
 
Laten we het even centraal houden in het voetbal topic?

idd, nu moeten we de hele tijd 2 topics in de gaten houden over hetzelfde onderwerp. In voetbal topic wordt ook alleen maar over 't WK gesproken omdat er geen ander voetbal is :+
 
Te gaaf, Nzl speelt gewoon gelijk tegen slowakije. Mijn prognostiek wel naar de kl*te, maar dat maakt me niks uit :+

Hup kiwi's Hup :+
 
Haha ja idd, ik had ook winst voor Slowakije voorspeld, maarja, toch nog een moment van vermaak in de wedstrijd.

Vanmiddag Portugal en vanavond Brazilië, ben benieuwd wat Brazilië gaan doen zonder de 'sterren'.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top