2010 heeft eigen sneeuw hé

Hier leven ze ook nog allemaal hoor, geen probs ermee... Wel kut iig als ze 1 voor 1 doodgaan, kost aardig wat knaken ja!


OT: Hier sneeuwt het weer:+
 
bij kameraad van mij thuis laatst ook 1 er uit gevist (eheh) .. die hebben ook van die grote steuren er in zitten.. ben benieuwd of die nog leven
 
Landgraaf heeft het sinds de 31e niet meer gesneeuwd maar ik kan nogsteeds niet normaal fietsen in de straat, op sommige plekken zelf tot je knieën nog zo dik
 
bij kameraad van mij thuis laatst ook 1 er uit gevist (eheh) .. die hebben ook van die grote steuren er in zitten.. ben benieuwd of die nog leven

Bij mn ouders vorig jaar bijna alles dood. Erg zonde, zaten best leuke formaten kois tussen.

Dit jaar heeft hij 2 luchtpompen erin gelegd, lijkt goed te werken, constant 2 gaten in het ijs met veel zuurstof.
 
Hier niet eens een vijver:+
Wel een schaatsbaan voor de deur:X
Dat het maar eens hard gaat dooien!

ja hier is het ook 1 ijsbaan in de straat, er loop wel zon autospoor doorheen maar sochtends is dat ook spekglad door dat het oppervlak in het spoor weer lkkr bevriest snachts
 
Hier ligt op de wegen waar weinig auto's rijden gewoon 5cm ijs. Met schaatsen ben je sneller dan tevoet of met de fiets;(
 
Back
Top