Sneeuw 2008

Advertisement - register to remove this

Hier in Assen sneeuwt het lekker inderdaad! :)

Ik zag trouwens op het nieuws dat Duitsland, Frankrijk, Tsjechië en Polen flink getroffen zijn door de sneeuw. Er is hoop voor de wintersporters....
 
k wil ook sneeuw:(
T heeft hier heel even gehagelt, en nu is het weer droog:(.


Edit: in Berkel en Rodenrijs( omgeving Rotterdam )
 
Last edited:
Ik wil godverredomme ook sneeuw.
Lijkt wel alsof Zoetermeer e.o. een abbonement heeft afgesloten met moeder natuur zodat hier geen sneeuw valt.
Wou deze week me snowboard wegbrengen om de krassen op te laten vullen, maar heb speciaal gewacht omdat er sneeuw werd verwacht.
Beter valt er nog wat zodat ik hier in de buurt wat brugleuningen e.d. onveilig kan maken:W
 
ja idd, gewoon 20-30 cm ofzo niet lafjes 5 waarvan de helft binne 10 minuten weg is gesmolten!

het vetst zou eigenlijk gewoon 3 meter zijn, maar dan nog kan je hier nergens snowboarde:/ alhoewel met 3m valt er natuurlijk wel ergens een kicker te bouwen en een flinke heuvel als iemand een shovel heeft.


/hier in bussum(het gooi) is er niets aan de hand, ook geen regen
 
Hier in waddinxveen,zuid holland is nog geen vlokje gevallen. sterker nog, vandaag was het strak blauw met een goed zonnetje
 
Heeft hier vanavond flink gesneeuwd:) dus de gare typhoon cross scooter maar gepakt en lekker gaan driften :W
Daarna ook nog met een saxo bezig geweest van een maatje, was echt tof:)
 
Back
Top