Sneeuw 2005

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Kom net me bed uit.
ik zet de tv aan zie ik dat er sneeuw in het land is :p
En dat er aankomende nacht 15 cm verwacht wordt :p
Plaats jou foto's!

Den-Haag momenteel alleen hagel :'( geen sneeuw

std.gif
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hier ook sneeuw, gvd net op de dag dat ik moet afrijden. Examen verplaatst naar vanmiddag, hopen dat het dan doorgaat. Op dit moment schijt aan sneeuw dus...
 
Ja dat kan ik best begrijpen..ik weet nog dat het tijdens mijn tussentijdse-toets op de terugweg begon te sneeuwen...

Hier ligt ook al een pakje sneeuw en het begint net weer te sneeuwen..ik ga dus als onervaren auto rijder maar even niet de deur uit :p.
 
Nou je kan best rijden hier in twente, rij-instructeur vond ook dat het wel kon. Ik bedoel, ik heb nog niet eens examen gedaan en kon ook in die sneeuw rijden, dan moet jij t helemaal kunnen ;)
 
Mocht er vanavond sneeuw liggen in Vlissingen dan pak ik de Mondeo wel ff hoor, altijd leuk! :)

In Noordwijk waai je alleen bijna je boxershort uit, maar geen sneeuw.
 
TimV said:
Nou je kan best rijden hier in twente, rij-instructeur vond ook dat het wel kon. Ik bedoel, ik heb nog niet eens examen gedaan en kon ook in die sneeuw rijden, dan moet jij t helemaal kunnen ;)


Hoezo kan het hier in twente wel dan? :p Ik rijd dus in een bmw-tje met achterwiel aandrijving..ik heb geen zin om elke bocht achterstevoren te staan. :X +ralf+
 
Bij ons is het alleen maar regen en het lekt bij ons in de keuken :( door die kk aanbouw hopelijk verantert het in sneeuw zodat we minder last ervan hebben
 
hier wel 'sneeuw' maar die natte troep is niet noemenswaardig :X
(Enter, Twente @ stage met uitzicht op een groen/wit weiland zonder koetjes :()
 
piaggotuning said:
Bij ons is het alleen maar regen en het lekt bij ons in de keuken :( door die kk aanbouw hopelijk verantert het in sneeuw zodat we minder last ervan hebben

bij ons heeft de cv het ook begeven:x
 
bij ons is het echt kk weer onweersdonders vlak boven je huis en niet van die zachte :p en waait behoorlijk en begint nu beetje natte sneeuw te worden :) vanmij mag het gaan vriezen want dan lekt het ook niet meer :p zit nu met een gestressde moeder inhuis :p moet eigelijk ook naar school maar voor dit kutweer ga ik er niet uit haha :)
 
Back
Top