Sneeuw!!!!!!

Het dooit gelukkig weer. Ik vond het maar nix. Ik haalde gister mijn vriendin op en ik reed daar heen en de grote straten waren ook wit. Maar ok. Alles ging goed totdat ik met mijn vriendin terug reed en ik na een paar honderd meter op mijn plaat ging samen met me vriendin die zwakke knieen heeft. En waar valt ze natuurlijk op? Op de knieen. Klote zooi. Is verder alleen dik en blauw. Maar met mijn scooter is het niet zo mooi afgelopen. Stuurkap licht beschadigd.
Treeplank deel afgebroken.
Onderkuip flink geschaafd.
Beenschild licht beschadigd.
Het is weer fantastisch.
Ik had hem nog geen week echt weer goed aan het lopen en de rest was nu ook goed. Maarja nu maar proberen om een nieuwe treeplank te fixen.

I like Summer!!!!!!
 
oh oh oww marietjeuhh toch......

wat denken die kleine kindertjes nu als ze hun pop kwijt zijn waar ze de hele dag voor hebben geploetert :eek:
 
Na sneeuw komt.....

Juist! Dooi en veel regen :'(

Ladies and gentlemen, welcome to Holland, the land of the unpredictable weather... (seigh)
 
Mjah, gisteren sneeuwde het ook lekker bij ons... Nu is het weer zeiknat overal :| Was wel mooi om te zien, en wel leuk om doorheen te fietsen :)

Zullen wel weer veel ongelukken zijn gebeurd, hoe voorzichtig je het ook doet... Gistermiddag de hele tijd aan de auto van een maat van me liggen knutselen, rijdt hij naar huis, glijdt hij tegen een omheining van de gemeentetuin aan [met een Ford Econoline van 2.320 kg :D]... Scheurtje in de bumper, en hele omheining krom :D
 
Mjah, sneeuw is idd over, en dan komt de dooi :( Kben vandaag ff wezen mountainbiken bij ons in de duinenen int bos. 1 grote glijpartij natuurlijk, en helemaal onder de bagger. Wel fijn, zo'n gratis moddermasker :p
 
Back
Top