Echtte sneeuw

Nou het is hier ook aardig feest op straat..
Net nog met de auto naar huis sturen.. met zomerbanden
die zowat slicks zijn en 215 breed alleen maar glijden vooral leuk op een parkeerplaats :D
 
Hier ook lekker glad (Assen). Iets van 7cm sneeuw als het niet nog meer is. Zit zo vast met de auto.
Net al een boompje gekust met de auto. Mja boeie verder. Was wel dikke pret weer. Mag van mij wel zo blijven. Enkel moet ik morgen wel naar Zwijndrecht. En das een HEEEL eind rijden als er nog steeds sneeuw ligt.
 
Gelukkig werk ik alleen nog maar op zondag op de brommer.. denk dat ik dat ook maar niet meer ga doen tenzij het heel snel beter weer wordt.. want echt nut heeft het niet. :rolleyes:
 
Bezorgen in dit weer is echt kut, tenzij je met de auto mag.. maar we hebben al genoeg autokoeriers bij mijn toko. :| Heb altijd vet snel last van bevroren handen en voeten door slechte bloedsomloop ofzo... en dan in de sneeuw rijden is geen pretje. :X En dan heb je ook nog van die klootzakken ertussen die geen fooi geven ook al duurt het 20min op de brommer om er te komen. Ik haat bezorgen. :p
 
Originally posted by Neosracer
Vanochten toen ik wakker werd lag er een mooi laagje. Niet veel maar toch. Daarna was het om 12.00 helemaal sneeuw vrij en vanavond is het opnieuw begonnen en er ligt een leuke laag inmiddels. Op dit moment sneeuwt het niet meer helaas. Dit alles speelt zich af in Deventer:p

niet veel sneeuw, maar wel fkn koud ffs :(
 
Back
Top