Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
gisteren lekker met de vespa spelen in de sneeuw

IMG_3608.jpg
 
Lool..

Als iemand hier voorbij komt rijden met een heftruck heb je gelijk een mond vol met zout :p
Afgelopen dagen is er elke dag gestrooit hier.. heel het terrein is wit.. niet van de sneeuw maar pekel:X

Maar vorige week was dit ook een serieuse ijsbaan.. stapte uit me auto en lag zowat direct er weer terug in:X

Morgen zeggen ze dat het hier gaan sneeuwen :love: Rotterdam en omgeving.
Beter van wel.. morgen school dus goed excuus om me auto te laten staan 8)

Wh00t, word tijd dat er een witte maasvlakte komt :W
 
Ja heerlijk, klagen op die winter, en in de zomer als het te warm is ook gewoon hoor :#.

Maar net heerlijk geschaatst twee uur, dat is het enige voordeel.

Hier (omgeving Haarlem) blijkt er ook een zootje troep de lucht uit te komen straks, gelukkig ben ik morgen lekker vrij.
 
Kunnen ze niks anders verzinnen dan dat takke zout vreet me scooter helemaal op:(.
En schoonmaken gaat een beetje moeilijk met een gebroken knie.
Heb ook geen tuinslang liggen om hem elke dag schoon te spuiten.
Me gas zit ook elke ochtend vast net zoals me choke.
Van mij mag het weer warm worden:)
 
Hier ook noodweer :eek:

25f35gm.jpg


2mr7h46.jpg


OMG. Jij hebt echt geluk. Hier in Nuth is het echt een t**ing bende aan sneeuw en gladheid.
Zou zo met je willen ruilen. Het sneew is leuk als je vrij bent. Maar als je moet werken is het echt een ramp.
 
Geen enkel vlokje sneeuw hier inderdaad @ omgeving Rotterdam, ook nog niet eens zo bizar koud ( -7 net ) als je kijkt naar het -18 in Limburg... :D
 
Idd het is nou hier -11. Kwam net een uur geleden van me werk. Het is echt net een diepvries buiten.
 
Ja heerlijk, klagen op die winter, en in de zomer als het te warm is ook gewoon hoor :#.

Maar net heerlijk geschaatst twee uur, dat is het enige voordeel.

Hier (omgeving Haarlem) blijkt er ook een zootje troep de lucht uit te komen straks, gelukkig ben ik morgen lekker vrij.

Ik vraag me a waar je hebt geschaatst. Hier durf ik niet eens op een vijvertje te gaan staan. :D
 
Last edited:
dat is hier dan wel weer... genoeg schaatsende mensen, maar ik wil met de quad spelen... laat ff heel snel regenen/sneeuwen.
 
Dat noemen we Belgie :)

Amsterdam wel 0,5cm sneeuw en min temp was -4,5 vanacht. Temp is nu ongeveer -1
 
Ijs is hier echt megadik, denk zeker wel 10 - 15cm dik. Ook met aprilia area op het ijs geweest zelfs :p Geen krak gehoord.

Ook ligt hier weer dik pak sneeuw. Ik zal eens fototje schieten. Woon onder nijmegen btw
 
zonet naar het werk gereden.
allemaal van die drab hier op de wegen, met een laagje ijs..

glijden en doen jezus.. amper /niet kunnen remmen.
nooit harder geredne dan 20.

reed @ rotonde met 10, gleed gewoon naar buiten.

maar ben heel huids aangekomen :)
 
Wat een drama dit weer :D!

Me deurklinken zitten constant vast gevroren :X, moet ik straks maar eens ff fixen want als je deur open vliegt in een glijdende bocht is ook niet zo heel fijn :#!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top