Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Ik heb toestraks heerlijk een broodje doner gegeten in 't zonnetje. :) Zodra je niet fiets ofzo maar stil staat/zit, en goed aangekleed bent dan gaat 't best.
 
Kutwinter!

altijd wat met nederlanders he..
altijd zeikem dat t een slappe zomer of winter is,
is het een week 30 graden ist te warm en vriest t een week -20 graden
is het een kutwinter.

vind het wel lekker! eindelijk eens goed koud.
lekker schaatsen en noem maar op


niets persoonlijks hoor erik
 
Jij kwam uit ouderkerk!


Nope Geen sneeuw hier alleen de o zo mooie blauwe lucht, sommige plekjes wat ijs

Als je hier ouderkerk zegt weet bijna niemand waar je het over hebt :+

edit;
amstelveen vandaag wel geweest, amsterdam is hier 2km vandaan :*

edit2
en de poel ligt dicht he ;)
 
Als je hier ouderkerk zegt weet bijna niemand waar je het over hebt :+

edit;
amstelveen vandaag wel geweest, amsterdam is hier 2km vandaan :*

edit2
en de poel ligt dicht he ;)
Ja zaterdag/vrijdag was het er ongelovelijk druk als ik me tante moet geloven :p Vandaaf stonden ze voor de brandweer te schaatsen. Lijkt me echt niet veilig helft van het water ligt hier nog open.
 
Ja zaterdag/vrijdag was het er ongelovelijk druk als ik me tante moet geloven :p Vandaaf stonden ze voor de brandweer te schaatsen. Lijkt me echt niet veilig helft van het water ligt hier nog open.

Bij pantharei bedoel je? Daar zag ik idd ook die kids gaan :+
 
altijd wat met nederlanders he..
altijd zeikem dat t een slappe zomer of winter is,
is het een week 30 graden ist te warm en vriest t een week -20 graden
is het een kutwinter.

vind het wel lekker! eindelijk eens goed koud.
lekker schaatsen en noem maar op


niets persoonlijks hoor erik

het is wel koud. Maar vind het beter als te warm. Tegen kou kan je je teminste nog kleden. Maar de 35 graden en 80/90%luchtvochtigheid vorig jaar in New Orleans was echt alles behalve prettig. En dan ook nog een airco kapot in me appartement. Nee dan toch liever de kou:)
 
Zegt me niks :p Ik hoop dat de loosdrechtse plassen dit weekend dicht zitten, 12 jaar geleden dat ik daar een tocht kon doen.
 
Hier is het alleen een beetje glad en vrij koud, defensie weet btw niet wat strooien is, hele kazerne is een ijsbaan.

Lool..

Als iemand hier voorbij komt rijden met een heftruck heb je gelijk een mond vol met zout :p
Afgelopen dagen is er elke dag gestrooit hier.. heel het terrein is wit.. niet van de sneeuw maar pekel:X

Maar vorige week was dit ook een serieuse ijsbaan.. stapte uit me auto en lag zowat direct er weer terug in:X

Morgen zeggen ze dat het hier gaan sneeuwen :love: Rotterdam en omgeving.
Beter van wel.. morgen school dus goed excuus om me auto te laten staan 8)
 
hiervoor is het 1 grote ijsbaan :D

de grote weg naar het industrieterrein dus best veel vrachtwagens en de weg loopt af, wat naar beneden moet komt voorblij glijden en wat omhoog moet komt met veel herrie boven :p

kut gemeente zal wel weer geen idee hebben dat het zo lekker gevaarlijk is :D

tis net dus mis gegaan :p
 
Hier in Maastricht ligt het gewoon 12 cm dik.
Vanochtend om 6 uur was het gewoon -12.
En er stond een filetje op de a2 vanaf het vliegveld beek van 50 km.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top