This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Gister een half uur bezig geweest om weg te gaan van de parkeerplaats op m'n werk :X. Ik had totaal geen grip en heb een spoor moeten graven/pekelen om op gang te kunnen komen :L. Kut sneeuw
 
Gisteren met een groep van bijna 20 rondgelopen, bij 1 huis ging de bewoner stiekem via de achterdeur achter wat auto's sluipen totdat we weer dichterbij kwamen, en toen kwam die opeens tevoorschijn en aanrennen met een grote stok :+

ps ik neem aan dat die tags van dit topic niet door die tinus zelf gemaakt zijn
 

Hoe oud ben je nou? :+ Godsamme... xD

Was btw echt niet leuk meer rijden net naar huis, 1 grote ijsbaan. :X
 
Nou, ben ook op m'n werk aangekomen, hoorde de voorkant zo nu en dan sneeuw schuiven Pakeerterrein bij m'n werk was heel handig de doorgaande weg sneeuwvrij gemaakt, wat betekende dat je door een sneeuwduin moest om te parkeren 8P

Naar achteren *bump* naar voren, terug naar achter *bump* naar voren laatste keer gasgasgas *bump* zo hij staat :+
 
Pfft, ik sta vast op de parkeerplaats op me werk. Kom niet meer vooruit of achteruit. Kijk straks wel opnieuw
 
Ik ben gisteren ook de hele dag buiten geweest !
Gisteravond laat nog naar de bios gegaan, kom ik weer buiten en blijkt er weer 3-5cm te zijn gevallen :W Snelweg was chaos 8)
 
Stond gister ook vast
Ik moest even me auto verzetten naar een parkeervak omdat me auto op de plek stond waar zondag de vuil containers komen te staan.
Weg rijden was geen probleem, maar met inparkeren kwam ik vast te zitten.
4 man duwen en ik stond in het vak.

Vandaag om 15.00 werken. Heb echt geen idee hoe de weg is buiten de parkeerplaats, dus vraag me af hoever ik kom
 
De normalere wegen zijn redelijk begaanbaar zolang men niet rijd als een idioot. zit nu op kantoor en kijk uit op een weg, maar er rijden af en toe aardige malloten tussen. Net ook eentje die besloot te remmen omdat hij moest afslaan. Maar 50 rijden, en op het laatste moment vol in de ankers gaan heeft dan weinig zin :x

Net mijn auto vrij gekregen uit de sneeuw. 2 andere collega's ook vrij geduwd, het is een apart dagje zo
 
Ik wil ook buite spelen Is niemand die mee wil
Er is hier niemand die heel toevallig in omgeving delfzijl woont he?
 
Ik werd dus vannacht ook door een gekke Duitser ingehaald, ik reed max. 70 op de snelweg en hij kwam gewoon rustig met 100+ op een geheel witte snelweg voorbij knallen in zn VW T4 bussie :X 8P
 
sommige mensen zijn ook overdreven voorzichtig hoor... reed net achter iemand die max 30km reed op een autoweg (80km)
 
jazekers! ginne bang

hier rijden ze af en toe ook akelig hard.. Zelfs met winterbanden is het nu niet echt super rijden
 
Reed gister in een stoet van auto's max 40km op een autoweg toen er een ambulance kwam die ons ook met een beste vaart inhaalde op een bijna geheel besneeuwde weg.. Je mag wel hopen dat die gasten goed kunnen rijden 8P
 
Zelfs met winterbanden is het nu niet echt super rijden

Ik lees het hier veel, maar hoor het ook veel mensen om me heen zeggen. "komt wel goed, ik heb winterbanden" of "gelukkig heb ik winterbanden".

Maar ff serieus...zelfs winterbanden hebben toch geen reet zin meer als er gewoon een pak sneeuw op de weg ligt met daaronder een ijslaag? Volgens mij bieden winterbanden gewoon meer grip op asfalt onder koude omstandigheden en hebben ze in dit soort situaties echt 0 toegevoegde waarde? Of zie ik dit nou echt verkeerd?

Ik heb iig normale banden en ik vind het geweldig om met dit weer op de weg te zijn, hou wel van een beetje uitdaging :W
 
Status
Not open for further replies.