Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Vandaag op werk ook. Komt klant langs met zijn BMW. Vrij recente 5 serie dacht ik. Had er alleen nog geen winter banden omheen gedrukt. Wou die weg maar kwam niet van zijn plek. Alleen maar spinnen.

Even later komt er weer een klant met een Mercedes. Ik zei dus van die moeten we zo dus ook duwen. Nee hij heeft er winterbanden omheen, normaal heeft die andere velgen. En idd, geen probleem reed zo weg.
 
Whahha idd8P man man man

Afgelopen week elke keer verwshcillende auto's gereden zowel rwd als fwd, echt veel verschil met wel of geen winterbanden!! Remmen sturen optrekken overal merk je het aan..

Toch mooi zo
P1020720.jpg
 
Toenet kennis van me weg gesleept die me BMW heeft overgekocht. Ding zat echt vast + dat die ook effe een bergje sneeuw mee nam (leuk verlaging) Zelf ook vast gestaan op het werk met de Mercedes, maar toch op eigen houtje er netjes uitgekomen, wel jammer dat het een automaat is had liever nu een handbak gehad. Owhja hier net in Breda weer cm of 5 bij gevallen:X
 
Toenet minnaar van mn vriendin weg gesleept die me lada heeft overgekocht. Ding zat echt vast + dat die ook effe een bergje sneeuw mee nam (leuk verlaging) Zelf ook vast gestaan op de sociale werkplaats met de ford puma, maar toch met hulp van papa er netjes uitgekomen, wel jammer dat het een ford is had liever nu een skelter gehad. Owhja hier net in turkije weer cm of 5 bij gevallen:X

..
 
Toenet kennis van me weg gesleept die me BMW heeft overgekocht. Ding zat echt vast + dat die ook effe een bergje sneeuw mee nam (leuk verlaging) Zelf ook vast gestaan op het werk met de Mercedes, maar toch op eigen houtje er netjes uitgekomen, wel jammer dat het een automaat is had liever nu een handbak gehad. Owhja hier net in Breda weer cm of 5 bij gevallen:X

Jij bent het echt he, lijer. :D
 
Ik had geen winterbanden onder de bus zat elke dag zo'n 2 uur vast. Ik heb nu winterbanden eronder en heb nooit meer vast gestaan zelfs niet door 30 cm sneeuw heen.
 
Zat net ook vast @ sportschool:P
Normaal ritje van 10 min, nu 30:D:D

Alles is wit hier, geen 1 weg is goed begaanbaar:+ heerlijk
 
Hier (Den Haag) ook nog helemaal wit hoor. Alleen de wegen zijn smerig nu, maar is wel aan het dooien volgens mij
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top