Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
bmw+achterwielaandrijving+goedkope zomerbanden= GEEN GRIP

ik krijg me auto niet meer uit parkeervak:W alleen maar geslip:|
 
Hehe, idd.

Morgen sporten en wat huis klusjes doen meer niet.

Zo zien de komende 3 weken er uit :P

Haha bij mij hetzelfde, alleen bestaan die huislklusjes bij mij uit naar mijn huis rijden (vanuit ouderlijk huis) en tussendoor nog langs de gamma. Gaat hem niet worden denks :(
 
Succes met de mensen die morgen over Utrecht centraal moeten met het ov btw, het was er net uitgestorven, geen stads/streekbussen, geen taxi's.. Dat gaat een fijne maandagmorgen spits worden :+
 
Wat fijn die sneeuw :love:
Net een Seat Arosa compleet ingegraven en bij de ingang van een straat een 'bunker' gemaakt dat niemand er meer in kan:D

Wat hou ik toch van sneeuw:)

Btw; morgen moet ik met de Golf naar Vaals/Zuid-Limburg, hopen dat daar minder ligt, anders wordt het letterlijk sneeuwschuiven
 
denk dat we morgen echt de meest bizarre spits sinds tijden gaan meemaken.
Net een poging rotonde glijden gedaan met de handrem erop, fakking vet :D:D:D
 
Dinsdag heb ik een solliciatiegesprek bij BNN (Hilversum) en moet uit Rotterdam komen :W
Word denk ik een weekje verzetten als ik het nieuws zo eens hoor :+

Wij kregen de achterdeur amper open vandaag :+
 
net ff terug gebracht door een maat, we gingen vanmorgen, vanmiddag en vanavond naar een groot parkeerterein en hebben alleen maar gedrift. Echt lachen, ook op de wegen waar wel gestrooit is en je komt op de afslag die net niet hebben gestrooit:p Achterwiel aandrijving deed goed zijn werk.

verder hebben ze hier in de straat 2 hele grote muren van sneeuw gemaakt zodat er niemand uit kan, nog ff geprobeerd om het met een auto weg te duwen, lukt niet. Zal morgen wel chaos voor de deur hier zijn aangezien die hoop recht voor het huis hier staat.
 
verder hebben ze hier in de straat 2 hele grote muren van sneeuw gemaakt zodat er niemand uit kan, nog ff geprobeerd om het met een auto weg te duwen, lukt niet. Zal morgen wel chaos voor de deur hier zijn aangezien die hoop recht voor het huis hier staat.


Pics! :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top