This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Toen Apple z'n mening deelde over de X1 en de X6, had ik al verwacht dat er een kut opmerking over zou komen

Apple z'n mening boeit gewoon niemand! 8P

In het begin vond ik de X6 ook nix, maar naarmate ik hem meer zie rijden in verschillende uitvoeringen begin ik er stilaan meer van te houden .

Ik vind dat aflopende dak echt te lelijk voor woorden. Die achterkant is slank, en vooraan zo'n dikke walvis snuit.

blehh

Zou hem in het echt moeten zien... Maar ik ben bang dat ik hem gruwlijk lelijk vind

Hoewel een X6 ook spuuglelijk is, maar met de juiste kleur/velgen/uitvoering zou ik er wel aan kunnen wennen...

hier in de omgeving zie ik regelmatig een zwarte X6 rijden.
ik vind het persoonlijk echt een brute verschijning

ik ben ook bij de onthulling geweest van de X1.
kwestie van wennen denk ik, buiten die afzichtelijke platgeslagen neus vind ik het geen lelijke auto.

Nein! Hij heeft de bodemplaat van een 3 serie! Hij is dus een paar cm groter als de 3.

We gaan straks trouwens proef rijden. Ben benieuwd

Mn pa vond hem ook wel vet. Alleen stonden de tranen in zn ogen toen hij hoorde wat zn Audi nog waard is. Dus die zal die dik over de 2ton moeten jagen .

Status
Not open for further replies.