This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Ene MiQ hier van t forum heeft toch zo'n 850 opgeknapt?

Ik heb een 840 opgeknapt.

@ Dragspert: Je kunt beter voor een 840 kijken dan naar een 850.
Scheelt maar 20 pk. Met een andere chip zit je bij de v8 al gauw over de 300pk.
Motoronderdelen bij de 850 zijn al gauw veel duurder dan bij de 840! Onderdelen voor de 8 serie zijn zowiezo al niet goedkoop!
Het is moeilijk om een goeie 8 serie te vinden in nederland. De meeste zijn afgeracht! Ik raad je aan om in duitsland te kijken. Daarnaast raad ik je aan om van te voren veel resource te doen.

Eventuele sites: http://e31faq.com/
http://www.wuffer.net
http://forums.roadfly.com/forums/bmw/bmw-8-series-e31/

Ik zou zeker voor de 8 serie gaan =D, als je een goeie kunt vinden!

Jep idd van een e46 323ci naar zo`n swift. Naja qua bouwjaar + km een hele vooruitgang. Qua pk`s en uitstraling wel wat minder maja, moeders wens is wil denks 8P

( of hoe dat gezegde ook is )

Leuk ding die Swift maar ik had er persoonlijk nooit van m'n leven een E46 323Ci op ingeruild

Leuk ding die Swift maar ik had er persoonlijk nooit van m'n leven een E46 323Ci op ingeruild

Zo denk ik er ook over. Had liever een facelift model coupe teruggezien, maar met de huidige benzine prijzen en het aantal km dat m`n moeder rijd is dat bijna niet te doen :X

Ze wou een goedkoop auto`tje dat zuinig reed, naja daar is deze dan perfect voor

dan had ze beter gewoon een gasinstallatie kunnen laten inbouwen, met de huidige prijzen ben je met 11000 km per jaar al uit de kosten

had ze dat 8 jaar geleden moeten bedenken :+

imo is het gewoon echt een achteruitgang, van een hele mooie e46 coupe naar zon kk swift :X

8 jaar geleden hadden we em nog niet :*

Tsja tis net hoe je t bekijkt natuurlijk. Qua luxe en uitstraling en MERK zelf wel achteruitgang, al zit er op de swift best veel behalve leer enzo.

Maarja qua kmstand en bouwjaar en verbruik ist flinke vooruitgang

Ik hoop m´n pa nog een x zo´n ding aan te smeren...

ik deed er niet aan mee, ik had toen al smaak

Krabbelt z´n handtekening hier onder...

Toch zijn die carisma's nieteens zulke verkeerde auto's als je voor weinig een goed rijdende en betrouwbare auto wilt. Mijn vader heeft er op het werk eens lopen als "bedrijfshoer".

Carisma betekent uitstraling, en wat heeft dit ding nou precies niet...

Doe mij maar wat daarnaast staat.

M´n vriendin wil heeeeeeeeeel graag een 500 igg...

moeders wil is wet

met de huidige brandstof prijzen kan ik me het best voorstellen lekker zuinig en een NIEUWE auto

Zal best, maar een E46 coupe inruilen voor een Swift? Vriend van me kreeg afgelopen week een Aygo van de zaak als makelaar, maar heeft meteen met z´n werkgever afgesproken dat hij zijn A3 1.8T blijft rijden tegen een kilometervergoeding

840Ci is duidelijk de betere keus inderdaad...

Tnx voor de tips

Dat chippen hoeft niet zozeer van mij vermogen vind ik al zat van de 840.
Ook zal ik dan eerder bang zijn voor technische problemen.

Zeker nadat ik te horen heb gekregen dat ik een auto van de zaak krijg, kan ik dus nu 2 auto's te koop zetten, en mijn budget weer verder verhogen.

Uiteindelijk zal het dus worden wat het moet zijn denk ik. Een 8 serie als paradepaartje die meer in een garage van zijn pensioen kan genieten na flink wat opknap werk, dan een afgeragde ouwe beul.

Hoe meer ik er naar kijk, des te mooier dat ik ze vind worden.

Mijn moeder en mijn stief vader hebben vandaag de Space Star opgehaalt.
Weet nu ook wat ik moet betalen, gelukkig valt het me heel hard mee
De verzekerings premie gaat ook niet omhoog :#

Zal morgen wel even een fototje schieten van " het hok "

Spacemobiel, woop ! zijn 1 vd lelijkste auto's ooit! mss wel een goede gezinsauto maar qua uiterlijk not done.

Status
Not open for further replies.