Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Nou de Ford Focus is kaduuk. Komt nu een X-Type. Die zal uiteindelijk vervangen worden door een fijn creatuursel. Hoogst waarschijnlijk 147 Q2 of 159.
 
Wat is een leuke waardevaste mpv tussen de 20.000 en 25.000 euro? We rijden momenteel met een opel meriva met een 1.6 16 klepper, is nu zo'n 3 jaar oud en pa wil weer wat nieuws. Ik zat te denken aan de volgende auto's:
-Renault grand modus
-Seat altea
-Volkswagen golf plus
-Toyota verso(valt al snel buiten budget)
Iemand nog andere opties? Pa wil een beter bekend merk, dus geen kia etc. En wat zijn belangrijke punten bij de auto's die ik genoemd heb?
 
Wel een FWD toch? Heb een dagje met een 3.0 V6 AWD rondgereden, maar dat was echt traag, terwijl het dezelfde motor als de ST220 is eigenlijk.
 
Wat is een leuke waardevaste mpv tussen de 20.000 en 25.000 euro? We rijden momenteel met een opel meriva met een 1.6 16 klepper, is nu zo'n 3 jaar oud en pa wil weer wat nieuws. Ik zat te denken aan de volgende auto's:
-Renault grand modus
-Seat altea
-Volkswagen golf plus
-Toyota verso(valt al snel buiten budget)
Iemand nog andere opties? Pa wil een beter bekend merk, dus geen kia etc. En wat zijn belangrijke punten bij de auto's die ik genoemd heb?

heb goede ervaringen met de toyota verso, toyota is altijd wel redelijk waardevast.

renaults zijn rampenbakken!, rijdt heel comfortabel maar daar is ook alles mee gezegd!x|
 
Me pa gaat dit:
gs430.jpg


over 6 maanden inruilen voor dit:
[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Lexus/IS-F/Lexus%20IS-F%20%2811%29.jpg[/ir]

en vervolgens begrenzer eraf laten halen en chippen zodat hij 310 rijdt ^_^


:W:W:W:W:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top