Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
b514f9ff5f7c8564bfc219c564fd1895.jpg


Over twee weekjes dacht ik 8) Honda CRV Executive met 2.0i vtec, beige leer, panoramadak, xenon, 18", eeeh... nou ja alles behalve de adaptieve cruise control (€4000 meerprijs :o) en groot navi (ook zoiets kwa meerprijs :o) dus wel lekker in de opties 8) Ipv groot navi komt er wel een klein honda navigatiesysteempje, zeg maar een soort tomtom alleen zonder die lelijke steun :P Gewoon in een uitsparingkje klikken zeg maar :)

Oja, in zwart metallic offcourse 8)

Nighthawk Black Pearl 8) Mooie kleur op de CR-V :W

Navi is 3.995 :p en die ander is een Safety pakket...kost het zelfde. Adaptive Cruise Control, CMBS en bochten verlichting. CMBS is dat als je te hard op de voorligger af rijdt, dat ie gaat piepen en je gordel gaat aanspannen. De auto bereidt zich voor op een ongeluk.

Je ouders hebben dus voor een Compact navigatie gekozen op het dashboard :) Deze heeft echter wel een steun..soort voetje. Deze kan in zijn geheel eraf geklikt worden, maar scherm kan ook los eraf. Ik raad wel aan om het gehaal eraf te halen.

75132.jpg
 
Me moeder heeft ook een nieuwe auto besteld.

Oude;

6h7ou2a.jpg


Nieuwe:

Mini Cooper diesel
Zwart, met witte strepen op de motorkap.
panorama dak met witte rand erom
Chrome spiegels
17'' velgen volgensmij

Zal binnenkort wel binnen zijn :)
 
Nighthawk Black Pearl 8) Mooie kleur op de CR-V :W

Navi is 3.995 :p en die ander is een Safety pakket...kost het zelfde. Adaptive Cruise Control, CMBS en bochten verlichting. CMBS is dat als je te hard op de voorligger af rijdt, dat ie gaat piepen en je gordel gaat aanspannen. De auto bereidt zich voor op een ongeluk.

Je ouders hebben dus voor een Compact navigatie gekozen op het dashboard :) Deze heeft echter wel een steun..soort voetje. Deze kan in zijn geheel eraf geklikt worden, maar scherm kan ook los eraf. Ik raad wel aan om het gehaal eraf te halen.

75132.jpg

Aha, had nog geen plaatje gezien ofzo. Ben er wel benieuwd naar, volgende week ofzo moet ie binnen zijn denk ik. Ik ga pas weer 22 Maart ofzo naar m'n ouders, dus dan kan ik meteen ff een proefritje maken 8)
 
Van mn broer
2003059291071272196_rs.jpg


In de zon komt er een goude gloed daarheen. Is een 2.0 turbo btw (zelf ombouw).

Die van mn andere broer
2001561261649804826_rs.jpg


En mn vader rijd een rav4 fun cruiser en mn moeder een hiace, dus geen foto's waardig :P
 
2 telefoonfoto's

Pappa nu op zomervelgen:

[ir]http://home.quicknet.nl/qn/prive/rjm.berk/IMAGE_014.jpg[/ir]

En m'n moeders gebakje:

[ir]http://home.quicknet.nl/qn/prive/rjm.berk/IMAGE_015.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top