Maar goed, mijn pa heeft geen focus st
Vooral zo doorgaan jij!
geen ouders hier die ook de trotse bezitter zijn van de o zo trouwe o zo zeldzame .... OPEL ZAFIRAmijne wel
Ding is echt BRUUT! :W
Mijn pa geeft niet eens heel veel om auto's.. Hij vindt het leuker om met z'n bootje of motor te klieren
Maar er zijn inderdaad mensen die krom liggen voor een auto om maar een beetje status af te dwingen.....
Als ik straks geen student meer ben kan ik mezelf zonder problemen een auto aan laten smeren van 50.000e. En dat terwijl ik een starter ben. Heb ik dan veel geld omdat ik een dure auto rijd? Maar dit is lichtelijk offtopic.
geen ouders hier die ook de trotse bezitter zijn van de o zo trouwe o zo zeldzame .... OPEL ZAFIRAmijne wel
Bedoel je de stufi lening? Daarvoor krijg je geen BKR registratie.Ik zou er graag voor willen betalen hoe jij gaat kijken als je voor je eerste hypotheek gaat en ze checken je BKR-registratie... Dan val ik echt van m'n stoel
Ik zou er graag voor willen betalen hoe jij gaat kijken als je voor je eerste hypotheek gaat en ze checken je BKR-registratie... Dan val ik echt van m'n stoel
Ja dus? Wil dat zeggen dat het daarom niet mogelijk is? Een BKR registratie is overigens lariekoek, als je de lasten kan betalen. Waarom betrek je het eigenlijk op mij? Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik voor die manier zou kiezen. :L