Me pa is sterk aan het twijfelen om de Lexus IS 250 bussines luxury te kopen..
Het enige wat 'm tegen houd is de inruilprijs van z'n huidige scheurijzer, een opel zafira uit 2005, vandaag exact 3 jaar oud met 60k op de klok..
Vind die lexus wel een super bak, 208pk, 6-pitter..8)
Toch maar wat meer me best doen om hem zover te krijgen, een lexus zou wel wat beter staan op de oprit
Me pa is sterk aan het twijfelen om de Lexus IS 250 bussines luxury te kopen..
Vind die lexus wel een super bak, 208pk, 6-pitter..8)
Toch maar wat meer me best doen om hem zover te krijgen, een lexus zou wel wat beter staan op de oprit
Die IS250 is echt een fantastische auto, rijdt echt goddelijk. Wel een beetje saai idd, daarom zou ik hem zelf ook niet kopen, maar voor de oudere generaties is-ie perfect :+
Ik vond 't in die auto wel bizar dat als je voor 't stoplicht staat oid, dat je dan zowat alleen aan de toerenteller kan merken dat de motor aan staat 8P
estate tegenwoordig :*
Mijn pa wou de nieuwe kopen (heeft nog het oude model 200)
Maar zodra wij een testrit hadden gemaakt, zijn we er vanaf gekeken.....
De eerste model was gemaakt als een 'drivers car' dus met veel gevoel en sportiviteit. maar de nieuwe is eigenlijk beter geschikt voor vertegenwoordigers, want, hij is zo saai als maar wat.... je merkt geen klote... met langzame snelheden zijn de schokbrekers veels te hard en is echt niet fijn... maar met snelweg kmters enz is hij wel erg relaxed.
De auto doet heel veel zelf, maar is weet niet te vergelijken met een benz of BMW want die zijn nog leuk om te rijden omdat je het gevoel hebt dat je zelf rijd.
Conclusie: als je pa een vertegenwoordiger is, zou ik em pakken.. anders maar gewoon testrit en merk je het vanzelf.
Berre @ de beruchte bak van Nick