mitsn0l gaan eens tentamens leren :+
Vandaag wel ff de auto netjes gemaakt aangezien er vanavond iemand komt kijken...
Of gewoon even wachten totdat het lampje kapot gaat, dat wil nl. nog wel eens gebeuren bij die GT's
Omdat hij constant brand zeker?(inkoppertje).
@ Nicolas: Niet gek he als je 15min lang van alles aan hebt staan terwijl de motor niet loopt. Airco vreed stroom. Regelmatig komt het voor als ik een auto aflever en contact staat aan...radio aan, airco aan, binnenverlichting aan (deur open)...dan is ie op na 15 a 20min
Ik vond het ook apart, echter gebeurde het precies op het moment dat ik de ventilatie op volle toeren liet draaien. Koplampen, binnenverlichting en cd had ik aan staan. Achteraf gezien kan ik het wel begrijpen dat de accu spanning te laag werd.15 minuten? Ik sta wel eens 3 uur de auto te poetsen met de radio aan+binnenverlichting(deur open). Vind het gek dat jij het 'normaal' vind dat een auto na 15minuten leeg is. Of het nou een alfa is of een bmw maakt ook niets imo.
Uitgaande van een volle accu uiteraard!
15 minuten? Ik sta wel eens 3 uur de auto te poetsen met de radio aan+binnenverlichting(deur open). Vind het gek dat jij het 'normaal' vind dat een auto na 15minuten leeg is. Of het nou een alfa is of een bmw maakt ook niets imo.
Uitgaande van een volle accu uiteraard!