This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.

1:13.3 is dat dan. En als ik dan 1:12 zeg (met gewoon lekker rijden, niet extreem zuinig of constant vol gas), is het toch wel redelijk. Fabrieksopgave haalt geen enkele auto. En vergeet niet dat je in een grote auto rijdt van 1500 kg, dat is eigenlijk per definitie niet zuinig.

-2007 XJ d
-2002 S60

mn moeder is zo eigenwijs dat ze geen normale volvo wielen en facelift lampen neemt "ik vind het best zo", zwaar irritant

die golf 4 pwned het meeste natuurlijk :7

Last edited:
Die jaguars dalen toch gigantisch snel in waarde?

En doe maar die autos van je buurman maar :+

golf met 18" rs6 owned zekerssss :W alleen zijn de mijne toe aan een anti-stoeprandschade beurtje 8P

Tip voor je ouders: neem garantie

Mijne staat helaas een paar daagjes bij de dealer.. Maar daarna issie weer tip-top 8)

nieuwe auto van me oom

speciale sport ofzo zei die. Zitten ook andere uitlaten op dan bij de std sport. 2x beetje vierkant achtige ziet er mooi uit. De zilveren grill vind ik het helemaal afmaken

GVD! Me pa zou dit weekend zijn nieuwe Audi krijgen. Heeft die trailer waar die op stond een ongeluk gehad:| Dus het duurt nog een tijdje voor dat ie komt:'(

Scheurijzer van m'n vader

Rijdt niet slecht met 210pk en 320Nm, jammer alleen dat hij in 4 jaar nog geen 30.000km heeft, wordt ie beetje tam van. Gelukkig laat ik hem soms eens buiten

Status
Not open for further replies.