This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Mn baas had voor zn vrouw ook zo'n 207 besteld. Hij had het erover dat er een blok inzit dat ook in de BMW Mini ligt? 1600 turbo geloof ik? Hij was in ieder geval van plan om het te chippen :W

Mini's hebben een compressor, geen turbo
Of is dat bij de nieuwe alweer veranderd...?

Nieuwe Mini is turbo, kostenbesparing ole! Vorige week de nieuwe Mini gereden, wat een schijthok :X

Meeste nieuwere (italiaanse/franse) auto's hebben die kk lelijke grote spiegels aan de onderkant van het zijruit zitten. Viel me ook al op bij de nieuwere Alfa's, echt afschuwelijk :r

Is dat niet door nieuwe regelgeving? dat de spieger op de deur moet zitten. en sneller eraf zouden moeten vallen ofzo ivm met veiligheid voetgangers ofzo?
dacht keertje zoiets op te hebben gevangen.
Lijkt me sterk dat al die fabrikanten graag zo'n lelijk ding op hun auto willen

3 feuto's hij moet nog een behandeling krijgen

3 feuto's hij moet nog een behandeling krijgen

p.s was een sombere dag.. (donker geen zon enz)

Attachments

• opc.JPG
    43.7 KB · Views: 202
  • turboo.JPG
    59.5 KB · Views: 204
  • yeah.JPG
    66.1 KB · Views: 203
Last edited:

Klopt

Waarom eigenlijk die audi zo snel weer weg gedaan of heb ik dat gemist?

Wel erg toffe bak die OPC :W.

Je poste ''3x dezelfde post, je doelde op mij, ging wat fout met de pc dus heb mijn post deleted, waardoor jouwe overbodig was, dus ook deleted

Waarom eigenlijk die audi zo snel weer weg gedaan of heb ik dat gemist?

Wel erg toffe bak die OPC :W.

De instap van de audi was te laag voor m'n vader, ivm rug probs, na een half jaartje kon hij er nog amper in en uit stappen, helaas majah, z'n mpv is ideaal.

Blauw is idd vetter imo, hij vond dit mooier ik moet zeggen, op de foto's vind ik hem niet zo vet, in het echt is het echt een uber hok, met mooi weer eens wat nette foto's schieten.

ja maar er stond nog wat bij, dat kon je toch wel laten staan? Eikel!

:*

Nee ik vind het serieus een leuke auto en imo een stuk mooier als die a4

Volgende week velgjes eronder, 2 opeltjes @ maasvlakte fotoshoot? 8)

ja maar er stond nog wat bij, dat kon je toch wel laten staan? Eikel!

:*

Nee ik vind het serieus een leuke auto en imo een stuk mooier als die a4

aah ik zie het idd nu ja, mijn excuses, je vroeg naar de specs.

het is een 2 liter turbo blok, het zit tegen de 200 pk aan. 0/100 in 8.2 sec. gewicht is 1400 kg :X

Opties: volleder (echt alle stoelen, ook de 6/7e stoel) navi, schuifkanteldak, parkeer sensors, stoel verwarming. airco blablabla, echt alles op cruise control na

@Vissa, is fine -:-

Status
Not open for further replies.