This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Morgen een rondje doen voor een nieuwe (lees: 2e hands) auto voor mn moeder. Wat Mini's opgezocht die potentieel hebben

Lijkt me leuk rijden, New Mini... Wordt het perse een One, of kan een Cooper ook nog?

Waar is die NewMini-dewd eigenlijk gebleven @dit forum?

echt zo'n wannabe

kan me dat filmpje nog wel herinneren met zn vrienden in die mini (filmpje die uiteindelijk op vkmag.com belande ) manman wat ging ik daar van out

opscheppen over zen gallardo en zn geld, maar ondertussen woonde die gewoon in een premie A woning, wat een loser

Morgen een rondje doen voor een nieuwe (lees: 2e hands) auto voor mn moeder. Wat Mini's opgezocht die potentieel hebben

Vette auto's! Mama heeft er ook 1, een Cooper. Dingen rijden echt geweldig. Zou wel echt voor een Cooper gaan trouwens. Dan heb je tenminste een auto die wel redelijk pittig is. Heb in de One nooit gereden, maar zo'n Coopertje rijdt toch wel redelijk door. Cooper S is het natuurlijk helemaal, maarja dan ben je weer ietsje meer kwijt.

Lijkt me leuk rijden, New Mini... Wordt het perse een One, of kan een Cooper ook nog?

Waar is die NewMini-dewd eigenlijk gebleven @dit forum?

Die van vandaag waren niks. Ben zelf niet meegegaan , maar waren genoeg punten die niet zo positief waren bij die auto's.

Mn ma wil airco erop en hij mag geen geblokt dak/strepen hebben. Grijs/zwart van kleur. Voor de rest weet ik die types niet zo, maar een S zal het sowieso niet worden. Simpelweg te duur voor een boodschappenauto die net 5000 km per jaar loopt.

Strepen haal je er zo af...
En pak dan op z'n minst een donkergrijze en geen lichtgrijze of zwarte. Echt waar, je krijgt er spijt van .

Net de zomer velgen gemonteerd. en stuk gereden, paps was er niet tevreden mee en ze gaan de verkoop in hij vind het maar niks, en wil gaan kijken voor mooie 16 inc velgen. ach zullen heus wel mooie 16 inc te tekoop zijn k vind het iig erg mooi!:W

Attachments

• 18inc.JPG
    60.5 KB · Views: 209
Status
Not open for further replies.