This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
pruttelbakje said:
tja.. ik vind candy apple red ook mooier dan de niet-metallic-blauwe-kleur op onze '96 mondeo station. je kan niet alles hebben he.

over ongeveer een maandje als ik net me rijbewijs heb staat er wss een nieuwe auto voor de deur:W timing..

haha, dat is altijd beter
 


dit rijd mijn pa alleen dan in smaragd groen (e500)

en mun ma rijdt in een zafira


(wat ik allemaal niet doe voorn beetje bekend @ de forum te worde..)
 
Stephan@Spy said:
Ik snap jou punt ook wel, maar ergens zit een stukje waarheid.

En niks mis het lade, was eerste merk met onafhankelijk geveerde achterwielen.

gvd houd nou toch eens op met je betweter praat! jezus christus zeg!
 
Rooienaar said:
Zijn er nog wel huishoudens die maar 1 auto hebben zoals bij ons thuis?
(pa en ma bedoel ik hé)

Jep, hier hebben we ook maar 1 auto (de mijne niet meegeteld). Simpelweg omdat we er niet meer nodig hebben. Pa pakt altijd de fiets, en ma doet er boodschappen mee.
Ding rijdt nog geen 20.000 per jaar!
 
ouders gescheiden, pa heeft auto, ma niet, doet alles op de fiets, had wel een auto, maar de kosten waren ongeveer 150 tot 200 euro in de maand, terwijl ze miss 2 keer per week met de auto 5 km reed oid..

dus maar weggedaan
 
Mijn ouders hebben ook maar een auto.. Maar mn pa heeft dan wel weer een auto van zn werk, dus eigenlijk gebruiken alleen mn ma en ik de auto
 
Mijn ouders hebben ook één auto. Pa gebruikt m altijd, rijdt ruim 40K per jaar. Ma heeft er geen nodig, we wonen op 500 meter van haar werk en op 100 meter van winkelcentrum.
 
2 autotjes hier..
Ouders hebben een Clio 1.6 16v Initiale met alles erop en eraan neergezet voor mn moeder. Doet alleen boodschappen met dat ding 2-3x in de week wat circa 1km fietsen is.
Verklaar ze voor gek maargoed ik kan er ook in rondtuffen dus mij hoor je er niet over
 
Hier staan er 4 8P
Inculsief de Charade van mn broertje en de Corsa B :+ van mij.

Binnenkort kan alleen de q7 op de oprit denk ik })
 
dieselmaniac said:
je zegt 2 autotjes, wat is die andere dan?
Megane Grand Tour van mn pa En ja met mn eigen auto en de bus van mn zaak staan er ook 4 hier maar het ging om de auto van je ouders
 
Status
Not open for further replies.