This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.

herinner me nog de alfa 166 test bij TopGear door Jeremy...

50 quit a day, on depreciation alone! The've should called it the catch 22...
 
Daarna gaat ie naar Hessing en wordt ie ontdaan van de stickers en bij mij afgeleverd. Kon hem voor een prikkie kopen :+
 
Patrick said:
Das een beste berg geld....De t*ring. @ golf.

Ding is echt super netjes, nog geen ton gelopen. Moet je ook maar kijken wat een nette golf III cabrio tegenwoordig nog opbrengt....
 
Patrick said:
Tis wel een 94'er he... Blijft een 12 jaar oude auto. Maar wie weet, wat de gek er voor geeft

True, true patrique

Qua inruil werd iets minder gegeven, maar eerst kijken of je hem zo kwijt raakt
 
Mn ma komt net thuis en die zei dat er al iemand voor had gebeld (wilde gelijk komen kijken). Alleen was ze er mee weg.

Voor die Benz was ook gebeld, dus zal allemaal wel goed komen.

Volgende maand die Q7 en wat mn ma wilt weet ze nog niet :+ . Wordt sowieso wel weer een 2e hands, omdat een nieuwe voor haar totaal niet rendabel is. Ze rijdt hooguit 20 km per week ofzo
 
Gebruiken jullie het geld van de verkoop voor de auto van je moeder? zo ja, kun je zeker een leuke auto van kopen
 
echt rendabel is een auto ook niet,
je krijgt er nm. geen geld voor terug als je gebruikt,
je verbruikt alleen maar meer geld.

*hap*
 
Mooi kan toch ook saai zijn? Zie mercedes. Interieur is altijd saai, maar opzich niet lelijk ofzo. Buitenkant is al helemaal niet lelijk.
 
tja.. ik vind candy apple red ook mooier dan de niet-metallic-blauwe-kleur op onze '96 mondeo station. je kan niet alles hebben he.

over ongeveer een maandje als ik net me rijbewijs heb staat er wss een nieuwe auto voor de deur:W timing..
 
Status
Not open for further replies.