This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.


Haal dan een gelijk een porsche cayenne turbo S,dan heb je een vette wagen in de style
 

WEINIG??!?!? WTF tik jij even 40K in euro;s op tafel.. Best een leuke discussie allemaal maar vind tegenwoordig de prijzen van auto;s abnormaal hoog. Een beetje aangeklede 3-serie diesel betaal je gewoon rond de 40-45K voor :S Waar hebben we het over?

Wij rijden dan zo'n 525d thuis.. Dat ding schrijft gewoon 25cnt per kilometer af.. Als ik een tank leeg rijd is de auto al 200 euro minder waard.

Allemaal leuk die auto gekte maar ze dalen zo giga hard in waarde.

EN stephan.. Ga maar eens sturen in een kia en daarna in een bmw.. Said enough ?
 

Weet ik wel, maar ik vind 50 ruggen veel geld voor een betere wegligging.
 
Stephan@Spy said:
Weet ik wel, maar ik vind 50 ruggen veel geld voor een betere wegligging.

Mja als je zo denkt moet je van lada's gaan houden en niet van alfa's oid . Ik snap je punt enigszinds wel. Maar evengoed ben ik het niet met je eens.
 
Ik snap jou punt ook wel, maar ergens zit een stukje waarheid.

En niks mis het lade, was eerste merk met onafhankelijk geveerde achterwielen.
 
Stephan@Spy said:
Ik snap jou punt ook wel, maar ergens zit een stukje waarheid.

En niks mis het lade, was eerste merk met onafhankelijk geveerde achterwielen.

Ik heb absoluut niks tegen lada's gewoon cheap en degelijk (niva b.v) mja. oostbloks is niet mijn favorite
 
Stephan@Spy said:
Ik snap jou punt ook wel, maar ergens zit een stukje waarheid.

En niks mis het lade, was eerste merk met onafhankelijk geveerde achterwielen.

Daar maken ze nog steeds reclame mee :X
 
Ik zag hem vanavond op een trailer staan.... De gallardo dan :+ (in het zilver met raceplanet stickers op de A13)
 
Status
Not open for further replies.