This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Die 110pk was nog vlot in de vorige Clio, nu hij zo'n 200 (of meer, met al die extra's) kilo is aangekomen zal het wel een stuk trager zijn.
Desalniettemin een leuke auto, maar niet om in te rijden vind ik. Het drive-by-wire systeem is verre van perfect en de variabele stuurbekrachtiging zuigt KEIhard
 
Ik vind die stuurverkrachting ook niet echt fijn bij renault. Neem eens voor de lol een twingo mee, dan sta je echt raar te kijken.

Drive by wire vind ik zowiezo niet echt fijn, het reageert allemaal wat later.
 
electronische bediening van gas, koppeling en rem. Bij de clio heel duidelijk voelbaar. (slecht afgesteld). Tenminste dat vond ik toen ik er een proefrit in had gemaakt. Wel een leuke auto ook lekker veel ruimte enzo maar de rijeigenschappen vallen gewoon tegen.
 
Renault gaat sowieso kwalitatief hard achteruit, nieuwe Megane GT van m'n nicht en haar vriend stond in 2 maanden al 3x terug bij de dealer met talloze problemen :X
 
Mechanic said:
Renault gaat sowieso kwalitatief hard achteruit, nieuwe Megane GT van m'n nicht en haar vriend stond in 2 maanden al 3x terug bij de dealer met talloze problemen :X

Keihard achteruit, neuh...blijft gewoon zoals t altijd al was K U T.
 
Mn pa heeft een Megane Grand Tour en die rijd prima. Rijd voor mn werk vaak in een Laguna Grand Tour en die rijd ook prima. Beiden nooit problemen mee gehad, ligt dus misschien wel aan de eigenaar Clio zal iig ook wel goed te doen zijn.. Specs vallen mij ook mee: Topsnelheid 193 km/h / Acceleratie 0-100 km/h in 9,6 s

@JorneP; Jij wilde toch pics van de nieuwe 5? Bij deze :

[ir]http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/BMW5seriesCGI_1_560px.jpg[/ir]

[ir]http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/BMW5seriesCGI_2_560px.jpg[/ir]

Ik vind hem er persoonlijk op achteruit gaan.
 
Idd :X... dan moet ik hem maar een nieuwe X5 aansmeren, die zijn wel '':W''


:+

Hij had het ook al over een 7-er.. (krijg je als je 50+ ben geworden:+)
 
Status
Not open for further replies.