This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Bart Nrg Mc2 said:
En type-aanduiding op de zijkant is ook niet origineel...

Ik zie hem geregeld rijden en er zitten ook nog chromen lijsten om de achterlichten en hij heeft 4 einddempers als het goed is Vind het niet echt mooi. Beetje overdone al die chrome accenten.
 
Gewoon een leuke auto hoor, zou hem echt wel inruilen tegen de mijne.. Al dat gezeik hier

Ontopic; Ford Explorer V6

foto zoek ik wel ff, edit ik m zo..

Schijtding zuipt 1:6
 
Hier de auto van mijn ouders. Een Honda CRV uit 2001 dacht ik. Er ligt een 2.0 16V in, helaas geen VTEC, maar toch nog 143 pk. Daarachter staat mijn gevaarte

 
Ouders hebben nu een 2001 Fiat Brava Steel 1.2 16V (82 pk, whoohooo :+), ook gelijk mijn vervoermiddel. M'n mama droomt ook nog van een nieuwe Panda.


Ja, ziet u hem?


Met de trotse, altijd Fiat rijdende eigenaar

Het zal mij iig worst wezen dat andere mensen veel duurdere auto's hebben. Ik (en m'n ouders ook wel geloof ik) ben in ieder geval blij met wat we hebben en vind t gewoon erg kick om mooie auto's bij andere mensen te zien, omdat ik hou van mooie auto's
 
Last edited:
pa : 2007 Jaguar XJ sovereign :X diesel :X mjah hij vind het lekkerder rijden :X
ma : 2004 of 5 Volvo S60
ik : handa civic 93 sedan...

ik fix morgen wel pix
 
Last edited:
1warm said:
pa : 2007 Jaguar XJ sovereign :X diesel :X mjah hij vind het lekkerder rijden :X
ma : 2004 of 5 Volvo S60
ik : handa civic sedan...

ik fix morgen wel pix

fotos

[ir]http://i8.tinypic.com/25hmzvk.jpg[/ir]
[ir]http://i8.tinypic.com/25hmwhw.jpg[/ir]

die volvo is gewoon zilvergrijs geen picca van

en die civic die kennen jullie onderhand wel
 
Ik wilde net vragen of je de buurjongen van Nulkoel was toen ik dat plein bij het huis zag, maar jij bent het
 
Mn pa is nu aan het kijken voor een nieuwe auto omdat de mondeo nu een beetje gammel wordt
Wordt ws. een nieuwe Fiesta ST

Lekker scheuren voor robert denks :W
 
Status
Not open for further replies.