This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Misschien zijn die foto's alleen om te laten zien wat voor een auto het is. +pippi+

edit:/ Maar dan nog klopt het interieur niet. :+
 


en op de fotos, zijn die handgreep dingen anders:! bij de 1 zwart, bij de ander meegeposten
 


[5th]Nick said:
Dat geloof ik niet.
Jezus cristus mensen, de helft van het forum post fotos die niet de echte fotos zijn, en idd ik heb geen recente fotos van de e55 van me vader, dit zijn inderdaad 2 verschillende fotos.
Interieur is een foto van een E 320 Cdi uit 2004, neer gezet ter aanduiding omdat ik niks anders had.
Ik zal van de week voor de ongelovige onder ons wel andere fotos posten.
O.a met nog duidelijkere van de rover en complete van de E55.
Mensen gaan ook gelijk fotos bestuderen alsof het leven ervanaf hangt ofniet nick. Je ziet toch gelijk dat de fotos niet met de zelfde soort camera zijn genomen.
 
interieur is toch egt niet van e klasse uit 2004 hoor we hebben der zelf 1 en ziet er toch egt anders uit

maarja blijven wel brute bakkies
 
Te droog Dennis

Mja, ik hoef echt niej langs te komen om te checke. Wie zet dan ook verkeerde fotos neer :X.
 
De helft die foto's post mischien?

En de tering, als je je zo druk gaat maken of iemand ze ouders wel of niet zo'n auto hebben... pfffff
 
Ja so, meteen alsof wij dat NIET KUNNEN hebben..
ik post hier fotos neer om gwn dit topic te vullen, maar blijkbaar gaan jullie meer offftopic dan dat er gepost word.
 
Man ik zat alleen een beetje te geinen, ik maakte 1 opmerking en toen vielen meer dingen me op, dat is alles...

Doe niet zo kk moeilijk chef, leuk voor je dat je hem hebt, en eerst zei ik toch ook al dat het een leuke degelijke auto was die goed snel was of niet dan?

We zaten alleen ff uit te vogelen of het een echte AMG op die foto's was, ik heb toch niet gezegd dat ik niet geloofde dat je hem had of wel?

en dat "Geloof ik niet" wat ik poste sloeg erop dat ErwinZ zei dat je mischien als voorbeeld postte wat voor interieur hij had, en dat geloofde ik niet want het was geen interieur wat ooit in een W210 model heeft gezeten

Dus heb ik uberhaupt iets onvriendelijks jegens jou gezegd? NEE...
 
Last edited:
Furious Replica said:
Ja so, meteen alsof wij dat NIET KUNNEN hebben..
ik post hier fotos neer om gwn dit topic te vullen, maar blijkbaar gaan jullie meer offftopic dan dat er gepost word.

wat loop je nou een partij bijdehand en wijs te doen, het zal mij me reet roesten dat je ouders in een kk mercedes rijden

offtopic ga je zelf ook, en je brengt zelf de verwarring door verkeerde foto's te posten, wil je dit uit de weg gaan, post dan niks, of goede pics, dat had je flink wat commentaar bespaard

wtf boeit het nou waar je in rijd, en waarom moet je jezelf verdedigen, je weet zelf toch beter?

nu weer ontopic, anders zal helaas ook hier weer een slot op moeten kopen, commentaar? je weet hoe de pm functie werkt :!
 
die mercedes is wrs om te laten "zien"

de touareg is wel echt,
aangezien zijn scooter ernaast staat enz.
maarja, interieur pics zouden mij niet meer doen twijfelen 8P
 
Sandor said:
die mercedes is wrs om te laten "zien"

de touareg is wel echt,
aangezien zijn scooter ernaast staat enz.
maarja, interieur pics zouden mij niet meer doen twijfelen 8P
eindelijk iemand die het snapt...
 
Status
Not open for further replies.