Vette shit. Even kijken hoe het met vervoer zit. Misshcien met scooter. Waarschijnlijk zonder. :7 Ff zien.
En langs waar moet er terug gewandeld worden naar de start?
Er wordt in groep terug gekomen. We hebben geen andere keuze.
Dan zou ik toch zeker iemand met scooter of wagen inzetten die de snelheid aangeeft of gewoon verplicht terug wandelen.
De straat lijkt er precies wat smal voor. Maar moest ze breed genoeg zijn, zou dit inderdaad de beste mogelijkheid zijn.Bekijk het zoals de sbo wedstrijden. Perfecte oplossing!
> rijden en terugwandelen, sprinten kan altijd doorgaan en geen problemen met mensen die harder of trager willen rijde bij het terugkomen. Is er eentje die niet meer wil starten dan kan die zoals de andere teruglopen. Moet er gereden worden dan lukt dat niet, sprint ligt dan langer stil en dan kan er dus minder gereden worden!
> oplossing : een kant bezoekers andere kant terugwandelstrook!
> mooi om te zien en toch leuk voor iedereen !
Grtz
De straat lijkt er precies wat smal voor. Maar moest ze breed genoeg zijn, zou dit inderdaad de beste mogelijkheid zijn.
moet je ook inschrijven als je enkel voor custom komt ?
Weet niet of ik het ding rijdend ga hebben dan of ik wel kan komen anders komt er gewoon iemand in mijn plaats en enkel custom show
Als het goed is komen de gebroeders van Willigen ook even langs.. 2 of 3 scoots8) even FoRuM BrEeZaH MoOiBoYs meeten
:W