Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Dan zou ik toch zeker iemand met scooter of wagen inzetten die de snelheid aangeeft of gewoon verplicht terug wandelen.

We gaan communiceren met walki talkies en gewoon op een gematigd tempo terug rijden. En op andere plaatsen verloopt het zo toch ook goed waarom zou het bij ons dan niet goed lopen?

Heb er zin in, baan ziet er mooi uit!
Word waarschijnlijk me eerste sprint ooit :).

Ik zie persoonlijk geen probleem om met de hele groep terug te wandelen ( 150meter is nu niet bepaald ver wandelen )..

Al begrijp ik wel van TUNE*IT bedoelt, er zal altijd wel iemand of meerdere personen zijn die volgas weer terugrijden. Kan wel voor gevaarlijke situaties zorgen.

Bekijk het zoals de sbo wedstrijden. Perfecte oplossing!

> rijden en terugwandelen, sprinten kan altijd doorgaan en geen problemen met mensen die harder of trager willen rijde bij het terugkomen. Is er eentje die niet meer wil starten dan kan die zoals de andere teruglopen. Moet er gereden worden dan lukt dat niet, sprint ligt dan langer stil en dan kan er dus minder gereden worden!

> oplossing : een kant bezoekers andere kant terugwandelstrook!
> mooi om te zien en toch leuk voor iedereen !

Grtz

Bekijk het zoals de sbo wedstrijden. Perfecte oplossing!

> rijden en terugwandelen, sprinten kan altijd doorgaan en geen problemen met mensen die harder of trager willen rijde bij het terugkomen. Is er eentje die niet meer wil starten dan kan die zoals de andere teruglopen. Moet er gereden worden dan lukt dat niet, sprint ligt dan langer stil en dan kan er dus minder gereden worden!

> oplossing : een kant bezoekers andere kant terugwandelstrook!
> mooi om te zien en toch leuk voor iedereen !

Grtz
De straat lijkt er precies wat smal voor. Maar moest ze breed genoeg zijn, zou dit inderdaad de beste mogelijkheid zijn.

moet je ook inschrijven als je enkel voor custom komt ?

Weet niet of ik het ding rijdend ga hebben dan of ik wel kan komen anders komt er gewoon iemand in mijn plaats en enkel custom show :)

moet je ook inschrijven als je enkel voor custom komt ?

Weet niet of ik het ding rijdend ga hebben dan of ik wel kan komen anders komt er gewoon iemand in mijn plaats en enkel custom show :)

Je mag altijd een mailtje sturen voor je in te schrijven voor custom. Dan is het makkelijk voor ons aan de inkom.

Back