Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

voor wanneer moet je je hier voor hebben ingeschreven,

tis maar en uurtje rijden dus denk dat k wel ga :)
Liefst zo snel mogelijk inschrijven als je weet dat je komt kan je je best al inschrijven. En men kan via mail inschrijven tot 1 mei 00u00. Ter plaatse kan men inschrijven vanaf 10u00 tot ..
 
De toegangsprijs met scooter gaat tussen 10 en 20 euro liggen. Ik denk naargelang ik gehoord heb dat we hem gaan zetten op 15 euro. Vrijdag 1 februari wordt er meer informatie online gezet. Toegangprijs zonder scooter heb ik nog niet opgevangen maar vrijdag wordt dit allemaal op dit forum gezet. Ook van zodra de site klaar is ga ik de startnummers online zetten voor de personen die zich al hebben ingeschreven. Maar ik verwacht dat de site ga klaar zijn tegen half februari. Dus dat is nog een beetje geduld hebben. Foto's van de baan worden ook vrijdag 1 februari online gezet. Nog eens een oproep. Mensen schrijf jullie op voorhand in zo hoeven jullie ter plaatsen niet aan te schuiven voor in te schrijven. Als je ingeschreven bent moet je je gewoon nog melden bij de keuring. Ik hoop veel volk te zien daar.
 
ben eens benieuwd naar deze meeting! nog veel succes ermee
Bedankt! Ik hoop dat de punten even hoog gaan zijn dan de inspanning die we er voor doen! Maar het doet ons deugd dat jullie ons veel succes wensen! En ook dat er zo'n grote belangstelling voor is! Dat geeft moed en energie om ermee door te gaan!
 
Nee maar ik had jouw niet kunnen spreken :+ en ga niet voor iemand beslissen die ik daar niet over gesproken heb he
Dus als je mee wil mag je ook hoor :*
 
Is er ook de mogelijkheid om "vrij" te sprinten?
Aangezien ik met m'n quad in geen van alle klassen val. ;)


Groetjes,

RP :)

Er is geen vrij printen. Er wordt alleen gesprint met een nummer en men mag met dat nummer zoveel men kan sprinten maar ik denk dat quads geen scooters zijn. Sorry!
 
Wat voor keuring precies?
Moet alles geborcht zijn etc etc? Hoe moet ik die keuring zien? Ook lichamelijk goedkeuringsrapport ed?

Nee gewoon laten zien of remmen werken en of fource goed vaststaat of er niet teveel speling is op de wielen en of de kilsswitch werkt.4 punten

1) remmen
2) fource
3) wielen
4) killswitch
 
Last edited:
Een meeting in Geel, maak dat mee!
Nog nooit zo dichtbij naar een meeting kunenn gaan, is maar half uurtje rijden ongeveer +ralf+ (voor de verandering :p)

Tijdsmeting?

Tip: ge moet nog niet zoveel zeggen dat ze vooraf moeten inschrijven... zolang er geen extra info is / foto's zijn zal da niet zo snel gebeuren.
Vanaf dan wel natuurlijk :)

Grtz
 
Back
Top