Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Een meeting in Geel, maak dat mee!
Nog nooit zo dichtbij naar een meeting kunenn gaan, is maar half uurtje rijden ongeveer +ralf+ (voor de verandering :P)

Tijdsmeting?

Tip: ge moet nog niet zoveel zeggen dat ze vooraf moeten inschrijven... zolang er geen extra info is / foto's zijn zal da niet zo snel gebeuren.
Vanaf dan wel natuurlijk :)

Grtz

Er zal tijdsmeting zijn. Daar zal ik persoonlijk voor zorgen. Vrijdag komt er meer info en foto's van de baan.

is er een opwarmstrook voorzien ofzo om je scooter daarop warm te rijden? mvg kevin

8/10 zal er een opwarmingsstrook zijn. We moeten het terrein alleen nog uittekenen en alles proberen te plaatsen. Maar ik ga proberen daar een plek voor te voorzien zodat de scooters alleen daar rijden en niet tussen de mensen en op de parking.

8/10 zal er een opwarmingsstrook zijn. We moeten het terrein alleen nog uittekenen en alles proberen te plaatsen. Maar ik ga proberen daar een plek voor te voorzien zodat de scooters alleen daar rijden en niet tussen de mensen en op de parking.

ok dankjewel:d zou super zijn moest je dat kunnen anders moet je je scooter warm rijden tijdens het sprinten en dat vind i kmaar beetje onnozel snap je :p thx grtz

De toegangsprijzen zijn bekend:
- met scooter: € 15 (incl. toegang en sprint)
- zonder scooter (bezoeker): € 5

DEZE PRIJZEN ZIJN ONDER VOORBEHOUD. DEZE KUNNEN ELK MOMENT GEWIJZIGD WORDEN.

Sorry mannekes maar ik krijg de foto's niet geupload. IK ga mij er morgen mee bezig houden.

De toegangsprijzen zijn bekend:
- met scooter: € 15 (incl. toegang en sprint)
- zonder scooter (bezoeker): € 5

DEZE PRIJZEN ZIJN ONDER VOORBEHOUD. DEZE KUNNEN ELK MOMENT GEWIJZIGD WORDEN.

Sorry mannekes maar ik krijg de foto's niet geupload. IK ga mij er morgen mee bezig houden.
Ik ga morgen nieuwe foto's nemen want een mede - leerling heeft die vorige foto's genomen en we kunnen die foto's niet verkleinen. Morgenavond staan er zeker foto's op.

Opwarmstrook is in orde.

Foto's zijn niet online te krijgen. Ik ga ze bij op de site zetten en van zodra deze site online staat laat ik jullie iets weten zodat jullie daar naar de foto's kunnen gaan kijken. Ik heb er mij al 3 dagen mee bezig gehouden en ze willen niet online. Zelfs een informaticus krijgt ze niet online gezet.
Sorry! De site is in aanmaak dus ik hoop dat hij deze week nog online staat.

Foto's zijn niet online te krijgen. Ik ga ze bij op de site zetten en van zodra deze site online staat laat ik jullie iets weten zodat jullie daar naar de foto's kunnen gaan kijken. Ik heb er mij al 3 dagen mee bezig gehouden en ze willen niet online. Zelfs een informaticus krijgt ze niet online gezet.
Sorry! De site is in aanmaak dus ik hoop dat hij deze week nog online staat.
Probeer eens via http://tinypic.com/ of http://imageshack.us/

Back