scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Ik Weet ook Nog Wel Een n00bis Actie Ik Mijn 50 CC Polini Monteren Zuigertje Erin Enz Enz ik Starten Notebene In De HuisKamer Geef Vol Gas Om Hem Beetje Te Proberen KLAK Zegt Ie Wij Cil Eraf Halen Bleek Dat Ik De Zuiger Er Verkeerd Om Had In Gedaan whahahah
 
Ooow ik heb niet zo'n heel erg lijstje :D

1. 1e keer op een scooter rijden zonder helm, meteen een motorjuut die zegt moet je geen helm op... :(

2. Eindelijk een scooter ook nog met 70cc. Ik was de man op school :P, ga ff rijden zonder helm naar huis en terug. Wil een minibochtje met 80 nemen, komt er op eens een andere scooter aan. Wat doe je ? Uitwijken en je achterrem natuurlijk voor inknijpen. ff Buikschruivertje maken. Me kin lag tot bot open, ziet er nog steeds mooi uit:D. Dan loop je je scooter natuurlijk naar school, terwijl er een straal bloed uit blijft gutsen.
---> dan loop je de school binnen in de pauze gaat in het midden staan van het atrium en gaat ff 20 sec liggen. Daarna kijk je op staan er allemaal mensen om je heen, je ziet je broertje langslopen en "nee"schudden en doorlopen. Naar ziekenhuis, hand gebroken en lekker veel hechtingen in me kin!!
Toen mocht ik ook nog met 1 hand me scooter helemaal naar huis lopen van me moeder op dezelfde dag..!!!:(

3. Bougie trilt eruit, bougie eruit halen en zeggen tegen medepassagier kijk daar lag het aan... Vervolgens krijg je de bougie er niet meer in. Na half uur zit hij erin en maar kicken en kicken... 20 min later zegt me medepassagier 'Heb je je bougiedop erop" KUT!!! Daarna konden we zowiezo nog een half uur gaan lopen door de regen. V-snaar was kaput!!

4. Zonder voor en achterrem rijden, de hele tijd vet langzaam rijden ik had iemand achterop. Lang fietpad, ff doortrekken naar 100, kut nog 300 meter en scherpe bocht :|. Oef was gelukkig geen scherpe bocht maar een overgang van een N-getal weg. Laat we het zo zeggen gelukkig kwam er geen auto of iets anders aan. :D Daarna hebben we 5 minuten stil gestaan om van schrik te bekomen.

en zo zullen er nog een "paar kleine dingetjes" zijn die ik me niet kan herinneren...

Ik heb dus wel een paar bloopers gehad ja :|
 
Originally posted by C.T@Benelli
Ik Weet ook Nog Wel Een n00bis Actie Ik Mijn 50 CC Polini Monteren Zuigertje Erin Enz Enz ik Starten Notebene In De HuisKamer Geef Vol Gas Om Hem Beetje Te Proberen KLAK Zegt Ie Wij Cil Eraf Halen Bleek Dat Ik De Zuiger Er Verkeerd Om Had In Gedaan whahahah

breezah taal valt onder het begrip blooper toch?
 
Rondje mogen rijden op me pa ze motor, zegt ie : doe wel rustig aan tis wat anders als je brommer.

Ik denk nah vast, draait in ze 1 het gas vol open, resultaat motor schiet half onder me vandaan, bleef netaan met me vingertopjes hangen.
Daarna gewoon in ze 2 volgas gaan doortrekken:P, was ook leuk:)

Tijdens meeting in amsterdam, afgelegen weg @ havengebied, kwam me vader ook ff kijken, mocht weer rijden op ze motor.
Ree eerst rustig zegt ie je moet wel gasgeven 8P
Zo gezegd zo gedaan:D,
vraagt ie :hoe hard ree je.
Ik: mwoa 160 teller:P
Dat gezicht van hem:) ,machtig:W
 
Originally posted by NOX racing
ik met een vriend (allebei tomosje) zijn brommer deed het niet meer en we wilden even kijken of hij nog wel vonkte, alleen we hadden geen bougiesleutel :S.
Toen kwamen we op het idee om mijn bougiekabel op zijn brommer aan te sluiten alleen ik kreeg echt super veel schokken :'(, hij deed het wel :P


uuuhm hoe doe je dat dan???
 
Originally posted by JLC--Phantom
Ooow ik heb niet zo'n heel erg lijstje :D

1. 1e keer op een scooter rijden zonder helm, meteen een motorjuut die zegt moet je geen helm op... :(

2. Eindelijk een scooter ook nog met 70cc. Ik was de man op school :P, ga ff rijden zonder helm naar huis en terug. Wil een minibochtje met 80 nemen, komt er op eens een andere scooter aan. Wat doe je ? Uitwijken en je achterrem natuurlijk voor inknijpen. ff Buikschruivertje maken. Me kin lag tot bot open, ziet er nog steeds mooi uit:D. Dan loop je je scooter natuurlijk naar school, terwijl er een straal bloed uit blijft gutsen.
---> dan loop je de school binnen in de pauze gaat in het midden staan van het atrium en gaat ff 20 sec liggen. Daarna kijk je op staan er allemaal mensen om je heen, je ziet je broertje langslopen en "nee"schudden en doorlopen. Naar ziekenhuis, hand gebroken en lekker veel hechtingen in me kin!!
Toen mocht ik ook nog met 1 hand me scooter helemaal naar huis lopen van me moeder op dezelfde dag..!!!:(

3. Bougie trilt eruit, bougie eruit halen en zeggen tegen medepassagier kijk daar lag het aan... Vervolgens krijg je de bougie er niet meer in. Na half uur zit hij erin en maar kicken en kicken... 20 min later zegt me medepassagier 'Heb je je bougiedop erop" KUT!!! Daarna konden we zowiezo nog een half uur gaan lopen door de regen. V-snaar was kaput!!

4. Zonder voor en achterrem rijden, de hele tijd vet langzaam rijden ik had iemand achterop. Lang fietpad, ff doortrekken naar 100, kut nog 300 meter en scherpe bocht :|. Oef was gelukkig geen scherpe bocht maar een overgang van een N-getal weg. Laat we het zo zeggen gelukkig kwam er geen auto of iets anders aan. :D Daarna hebben we 5 minuten stil gestaan om van schrik te bekomen.

en zo zullen er nog een "paar kleine dingetjes" zijn die ik me niet kan herinneren...

Ik heb dus wel een paar bloopers gehad ja :|

Ik vind dit eerder onverantwoordelijkheid dan een blooper..
 
* Weg rijden na je werk met schijfrem slot
* 15 kilometer lopen ( 11 uur snachts) en erachter komen dat er een stukje koolstof tussen het contact van je bougi zit
* Je eerste scooter gekocht, rijden houd hij op en dan naar de dealer gaan en zeggen dat hij stuk is. Waarop de dealer aan de bezinepomp wijst
* Met een honda mt je 2 dagen kapot ergeren omdat hij zo gaar rijd. En dan herrinderen dat je je bougi dop losser had gedaan i.v.m rollerbank
* Horen dat er een rillerbank is, en je dan helemaal kapot zoeken om met je standaard pijp de politie de gek aan te steken
* 70 rijden op je mt en dan blijkt in 1 keer je enigste rem afgebroken te zijn, vlak voor een bocht
* Met ze 2en 80 door een bocht en dan verstoord worden door een windvlaag
* Met een mt in een parke rijden, en dan houd het pad ineens op, voor een afgrond naar een slootje, 2 meter lager. Resultaad met 5 man dat ding er uit vissen
* Scooter starten na wat sleuten, goh lekt me uitlaat nou? Oh kut, waar is me uitlaat eigenlijk??!?!

En ga zo nog maar ff door :D
 
aanrijden met me slot er nog op voor een teras waar al je vrienden zitten te zuipen.

uitlaatbocht afgebroken nieuwe erop gezet breekt ie weer af nog een keer een nieuwe erop gezet hmmm mischien zal ik de ophanging van me uitlaat er maar eens opschoeven...

boos worden bij het sleutelen (ja slechte eigenschap) en je steeksleutel weggooien "pats" tegen me net gespoten kap aan :(

gaatjes in me kap booren en 1 gaatje verkeerd booren. dat oogt dus echt stoorend

evo 50 erop zetten maar niet je sproeier vervangen (vergeten) en aanrijden... cyl dus naar 600 meter naar de klote (was wel te honen)

rethal stuur erop zetten met een moutanbike bevestegings blok maar deze was net een halve mm te groot maar het zat vast.. dacht ik.... ik een keer een stopie willen maken klapt me stuur ineens naar voren

bij het spuiten van me kappen faden van blauw naar geel.. maar ik hade me bovenste kap van blauw naar geel gefade en de ander andersom dat zag dr dus nie uit


en zo kan ik nog wel ff doorgaan
 
Originally posted by evo racer
20 keer kicken en afvragen waarom hij niet aangaat => uitlaat vol met wc eend :|

waren andere mensen je aan het fokken of had je dat zelf gedaan (waarom weet ik ook niet)
 
nee ik had mn uitlaat een hele nacht in een ton met wc eend laten liggen om de lak eraf te krijgen, nu zat ie dus nog halfvol met die shit:D
 
Originally posted by JLC--Phantom

2. Eindelijk een scooter ook nog met 70cc. Ik was de man op school :P, ga ff rijden zonder helm naar huis en terug. Wil een minibochtje met 80 nemen, komt er op eens een andere scooter aan. Wat doe je ? Uitwijken en je achterrem natuurlijk voor inknijpen. ff Buikschruivertje maken. Me kin lag tot bot open, ziet er nog steeds mooi uit:D. Dan loop je je scooter natuurlijk naar school, terwijl er een straal bloed uit blijft gutsen.
---> dan loop je de school binnen in de pauze gaat in het midden staan van het atrium en gaat ff 20 sec liggen. Daarna kijk je op staan er allemaal mensen om je heen, je ziet je broertje langslopen en "nee"schudden en doorlopen. Naar ziekenhuis, hand gebroken en lekker veel hechtingen in me kin!!
Toen mocht ik ook nog met 1 hand me scooter helemaal naar huis lopen van me moeder op dezelfde dag..!!!:(

Ja dat is gewoon dom...denk je nu egt dat je stoer bent als je zonder helm rijd? :?
 
Ik zelf een x voorkap omnieuw gemonteerd omdat ik mn radiator er in moest zetten...dus kap erop...stukje rijden, ik kom bij een kruispunt aan met een snelheid van 60/70 dus ik denk doe ff een stoppie, knijp vol de voorrem in... wat denk je.... geen remdruk :?
dus ik achterrem in maja mn achterband was al een beetje kaal dus dat was slippen. zie ik opeens van rechts een auto komen :s dus ik dacht ja ik kan remmen maar dan klap ik ik nog in de zijkant dus ik geef volgas en ik schiet egt 5 meter voor die auto de weg over :rolleyes: damn ik flipte em...
Wat bleek nou, tijdens het monteren van mn voorwiel was mn remleiding tussen de band en de voorvork gekomen en na een tijdje rijden was daar dus helemaal een gat in gesleten :?
Toen toch maar ff een rvs remleding gehaald haha dat gebeurd me geen 2e keer :p
 
blok van je maat nieuw krukas erin zette en dan de onsteking er
trug op doen en vergete de bout erop te draaie :S
 
hehe.. hier ook nog 1tje :)

Ik was destijds nog geen 16 en m'n vader de hele tijd... jaa jonge je moet eerst veel ervaring op doen, en dat ding van jou rijdt veel te hard (komt uit 't zundap tijdperk :P), kijk ik heb vroeger veel op die dingen gereden en weet wat ze doen.
Ik: Ok pap :rolleyes:

ff later, het had net gemiezerd, hoor ik m'n vader m'n scooter starten en 't gas vol open trekken op 't gras. Ik roep, pap rustig!, dit gaat niet goed. En BOEM! glijd hij over 't gras heen:P

Ik: Uhm... Pap... ervaring :? :rolleyes: Schup voor die krassen op me scooter })
 
Originally posted by betaarkracer
Ja dat is gewoon dom...denk je nu egt dat je stoer bent als je zonder helm rijd? :?

ja ik dacht dat ik mans was.. :|

nee tuurlijk niet, het was pauze en die was bijna om en ik had geen tijd om me helm uit kluisje te halen..

en me moeder kon me ook wel afmaken, heb flink ervan langs gekregen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top