scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Het schoolplein komen oprijden, contact al uitgezet, wil ik net dat vak voor scooters inrijden, die laatste bocht flikker ik :P
Bleek dat er een plas benzine lag waardoor ik uitgleed
 
Originally posted by driek3k
nee niet die, een andere, hiero staat ie wel op http://www.honda-dax.com
ik vind ze maar dom

je moet ze zo niet bekijken. Jullie tunen missschien wel je scooter. Maar dat doen wij ook met de 4-taktjes hoor ;)

http://ada.daxboard.be/tuningbeursada/imagepages/IM000631.html

Dit is die 'monkey'
hier: http://home2.pi.be/cwalvers/meetingraceshow/IM000635.MPG filmpje, zet je geluid aan ;)

btw, ik ben niet tegen 2takt enzo, begin daar nu aub geen discussie over. Ik weet niet wat julie vinden van die bovenstaande brommer natuurlijk. ieder z'n hobby ;)
 
mja de klasiekers hier

starten met zuigerstop
lam kicken met kontakt uit
lam kicken zonder bougiekop

toppers in 2.5j scooterrijden :

m'n beste maat had een 2e handse rox gekocht, ik had nog nooit een scoot van dichtbij gezien maar deed wel elektriciteit op school dus hij zei ja alles doet het maar hij start niet elektrisch, ik naar daar , alle kappen eraf, heel dat gaar elektrisch systeem uitgemeten, nix fout gevonden, uiteindelijk bleek dus dat je je remhendel moest inknijpen voor te kunnen starten , daar hadden we ff niet aan ged8 :p

hele vakantie met m'n runner 180 bezig geweest, had ik me rijbewijs, mocht ik met me tiptop runner 180 runner rond sjezen, na 2 weken wou ik m'n nog perfecte ML50 achteraan wat bijpompen, kwam ik tot de constatatie dat ik geen moer op de bout van men achterveer had gezet en dat die op het punt stond om eruit te flikkeren :|

rox aan een maat vna me geleend om naar het gemeentehuis z'n permanent scootrijbewijs te gaan ophalen, maar die heeft spaanse roots en ziet er dus nogal maro uit, wordt hij onderweg tegen gehouden door politie , zonder geldig rijbewijs (voorlopig was net die dag vervallen) en de papieren v/d scoot zaten in de koffer, maar gezien hij dus nog nooit met een rox had gereden kreeg hij de koffer niet open, met als resultaat dat hij met die politie achter zich naar me thuis is moeten rijden en daar moest ik dan de koffer opendoen en de papieren laten zien 8P

was om 4h in de morgen naar huis aan het fietsen van uitgaan grootlicht van me rox kapot dus kleine lichtjes aan en lekker begrenst tuffen , komt er een station wagen voor men neus uit een parking zonder lichten, ram ik der vol op tegen 50 , ik ff versufd, ik sta recht, geen auto meer te zien (vluchtmisdrijf) gezien ik in the midle of no where stond en geen ander vervoer had, en me vork zo krom stond dat m'n voorwiel bij het minste hobbeltje op m'n frame zat, ikke alle onderdelen die ik vond bij elkaar geraapt (ook m'n portomonee die bijna in een sloot was geflikkerd) , onderkap half over m'n helm gezet en op het passagierszitje gana zitten en naar huis gereden opdat m'n voorwiel niet zou blokeren (naja, had toch geen zadel meer, daar was m'n jas achter blijven hangen en bij gevolg was de bevestiging op de buddy en m'n slot met heel de bazaar eraf gerukt , die avond was ik zowat hysterisch van kwaadheid, nu moet ik er ook wel om lachen als je weet met wat voor wrak ik nog naar huis ben gesukkeld :p

edit :

schoot me nog te binnen : ik m'n spy lc gemaakt met zip radjes alles goed, moest voor me ouders wat reclame rondbrenge dus traag rijden sta ik voor het laatste huis dat ik moest doen ineens, BAF overal water en rook, was alsof je op een kookplaat pist , ik eraf gesprongen en scoot laten vallen (ik d8 ding staat in de fik)
bleek achteraf dat ik kvs slang op men cilinderkop was vergeten vast zetten waardoor al de kvs over m'n uitlaat lekker begon te stomen :p
 
Last edited:
Na 3 maanden weer op je scooter rijden...sproeier vervangen, Op naar dealer om wat schroefies te halen enzo. Halverwege denken wat is dat voor geluid 8P. Ik door rijden...kom ik bij de dealer...Ik kijken heb ik een km met me luchtfilter op de grond en choke opengereden 8P best n00bish
 
hebo manston monteren getund en wel sproeier afstellen en denken dit is wel de goeie en er helemaal niet meer aan denken totdat ik gas gaf bij het stoplicht en 1 keer bwoaaaaaaaap hoorde en niks meer kon doen :)
zonde en das me nog 3 keer overkommen
 
snel ff een zuiger/cilinder kit monteren en na 2x kicken erachter komen dat je de zuigerpen clips vergeten bent.... Vette dubbele kras in cilinder van Sparta'tje. (ja m'n eerste brommer ooit)
 
een maat van me kwam ff zn rollen vervangen omdat hij thuis geen luchtsleutel heeft..

Ik zeg ja is goed, kom maar ff af.
Hij vario los tollen, rollen vervangen, moer terug erop.
Ik zeg, weet wat voor rollen zitten er nu in?
Hij zegt 3.4, ik zeg okay...
dus hij draait dat deksel erop en start... en hij wil weg rijden maar toen hoorde we een hoop geratel.. had hij de moer van de vario niet vast getold

actie 2

Ik sta met diezelfde gast te lullen dus ik wil zo tegen zn scoot leunen ( kan van de uitlaat)
voel ik ineens die Aerox vanonder weg vallen.. breekt gewoon rot zn zijstandaard af haha!
 
Originally posted by NOX racing

4. carter er af halen om koppeling te vervangen, vergeten er weer olie in te doen: koppeling weer kapot :(

Zat ff dit topic door te lezen kwam ik dit hier boven tegen.
Zit ik nou ergens gruwelijk over heen te lezen? Sinds wanneer doe je olie bij je koppeling 8P ( of was het op schakel ofzo)
 
Originally posted by Andatura
keycord aan mn scootsleutel, af willen stappen en met mn voet eraan blijven hangen en hard strekken :D

Heb ik ook eens gehad :P in 1 x gestrekt....
Bleek dat mn sleutel nog was afgebroken ook :|
 
Originally posted by Z-town A3r0x
Zat ff dit topic door te lezen kwam ik dit hier boven tegen.
Zit ik nou ergens gruwelijk over heen te lezen? Sinds wanneer doe je olie bij je koppeling 8P ( of was het op schakel ofzo)


dit is bij schakel , tomos en andere brommertjes
 
midden in de nacht ging mijn scooter nie meer harder al 30 met een pokke lawaai en super veel toeren... denk ff lekker naar huis tuffen Met een groot kabaal door het dorp heen... 8) Volgende dag starten ff rem in houden KLENG... alle kappen eraf gehaald denk maak ook ff mijn carter open.
Koppeling uitelkaar geschoten alle kapen er voor niks afgehaald.:( 8P

Nieuwe hebovario monteren... geen carterkap erop gezet. Start hem buiten. Bleef eerst het gas hangen. FF gas goed doen en Dag dag vario... Moertje niet goed aangedraaid... kon alle onderdelen gaan verzamelen.:| :!

Ff andere sproeier er ingezet rondjes rijden.. blijf je steken op 9 km/h |( |(
 
Waarom haal je al je kappen er dan ook af, wat dacht je dat er aan de hand was voordat je je carter open haalde? :X
 
Originally posted by Andatura
keycord aan mn scootsleutel, af willen stappen en met mn voet eraan blijven hangen en hard strekken :D
haha dat had ik ook een x maar toen trok ik gewoon me hele sleutelbos uitelkaar toen kon ik me sleutels gaan rapen :|
 
Maat van me had een camino ,stuurt vreselijk raar moesten we een jas gaan wegbrengen naar een gozer die em vergeten was omdat hij in de gragt was gevlamt met zen wallaroo,Dus wij onderweg whaaahahaa wie vlamt er nu in de gracht,ik komen we aan een bocht ,camino ging rondt de 80 en ik zeg jah die pak ik wel voluit(omdat ik met men rox em tegen 100 voluit kon nemen) Men maat zij nee niet doen dit is maar een camino,Ik dacht En? tja ik rijd vlam ook de gracht in resultaat nat en de bougiedop was weg ik maar een ijzerdraadje van een weide paal getrokken en erop gepleurt.:')

Dan nog eens moest ik een brommer maken voor iemand maar moest em te voet gaan halen (kreeg dan 10euro meer en was maar 200meter)Was er een maat mee gegaan ook nog.

Komen we dus terug van die kerel met de brommer was een donker wegje met een gracht van echt dus 1.80 meter diep met netels in:P En komt er een auto aan maat van me ston aan de andere kant van de weg.

Wij wachten op auto en ik stond op de kant van die grachtmet brommer en terwijl dat die autokwam pleurde ik die gracht in met 50cm water in maar toen was die auto voorbij en men maat daht dat ik ontvoerd was ofzo naja ik was gewoon weg lag onder het water en voldoorns ben er toch uitgegraakt die kutbrommer lag op mij8P

Dan een pia hebo Gara op men sr geschroeft stak wel mooi:o

Ook al as eruit omdat hij kapot was,andere as (dacht ik erin) kijk ik achter me ligt daar die goede as toch nog zekers|(
 
Originally posted by eve
Maat van me had een camino ,stuurt vreselijk raar moesten we een jas gaan wegbrengen naar een gozer die em vergeten was omdat hij in de gragt was gevlamt met zen wallaroo,Dus wij onderweg whaaahahaa wie vlamt er nu in de gracht,ik komen we aan een bocht ,camino ging rondt de 80 en ik zeg jah die pak ik wel voluit(omdat ik met men rox em tegen 100 voluit kon nemen) Men maat zij nee niet doen dit is maar een camino,Ik dacht En? tja ik rijd vlam ook de gracht in resultaat nat en de bougiedop was weg ik maar een ijzerdraadje van een weide paal getrokken en erop gepleurt.:')

Dan nog eens moest ik een brommer maken voor iemand maar moest em te voet gaan halen (kreeg dan 10euro meer en was maar 200meter)Was er een maat mee gegaan ook nog.

Komen we dus terug van die kerel met de brommer was een donker wegje met een gracht van echt dus 1.80 meter diep met netels in:P En komt er een auto aan maat van me ston aan de andere kant van de weg.

Wij wachten op auto en ik stond op de kant van die grachtmet brommer en terwijl dat die autokwam pleurde ik die gracht in met 50cm water in maar toen was die auto voorbij en men maat daht dat ik ontvoerd was ofzo naja ik was gewoon weg lag onder het water en voldoorns ben er toch uitgegraakt die kutbrommer lag op mij8P

Dan een pia hebo Gara op men sr geschroeft stak wel mooi:o

Ook al as eruit omdat hij kapot was,andere as (dacht ik erin) kijk ik achter me ligt daar die goede as toch nog zekers|(

Sorry hoor, maar je as vergeten te monteren?
damn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top